• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HESAN HITAAT+TIKKARILETKA 18.8 Sipoonlahden Neste

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bolt

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Startti Sipoonlahden Neste 17.30
Normaali Hesan hitaat ja perässä Tikkariletka.
Letkojen pituudesta riippuen. Joko hieman useampi röökitauko, tai väliveturi.
Ajetaan noin 200 kilsaa.
Sateella ei ajeta. varmistetaan Tiistaina 14.00
Jos joku haluaa veturoida nopeampaa letkaa, niin voi ilmoittautua tähän ketjuun.
Kaksi perämiehen paikkakin olis vapaana.

Kerrataanpas taas noi vauhdit, kun niitä aina kysellään.
HESAN HITAAT noin tikkari+20 (myös mutkissa)
TIKKARILETKA rajoitusten mukaan.

Muutamilla tekee tiukkaa keretä starttiin, niin sovittiin 15 min lykkäyksestä Eli startataan vasta 17.45
Minä lupauduin vetämään tikkariletkaa. Eli kaikki pikku kaaharit saa ajaa nopeammassa letkassa ilman tikkariveturinakkipelkoa:grin:

Tikkarissa mukana

Omat aikataulut muuttuneet, joten joutuu skippaamaan...

Viimeksi muokattu:
Messissä HooHoossa, jos kummipoika ryssii huomisen piikki-inssinsä.
Jos se saa tsetin, niin täytyy vetää sen kans omat mutkat.
Ja jos oon messissä, voin pukamoida ton HH-letkan letkan. Tosin mul ei oo edelleenkään sitä peemeriä...

Starttia lykätään vartilla, että muutamat lisää kerkee mukaan
Startti 17.45

Messissä HooHoossa, jos kummipoika ryssii huomisen piikki-inssinsä.
Jos se saa tsetin, niin täytyy vetää sen kans omat mutkat.
Ja jos oon messissä, voin pukamoida ton HH-letkan letkan. Tosin mul ei oo edelleenkään sitä peemeriä...

Ei mullakaan mitään kypäräpuhelimia ole koskaan ollutkaan. Mitä jos vaimo soittais kesken ajelun?. Siinä olis päivä pilalla:grin:
Onnea inssiin. Voishan se tuore motoristi tikkarissa pärjätä:orgmp:

Olet asian ytimessä. ;)
Mä kelasin kans tota tikkariletkaa kundille, mut ehkä parempi reenaa kuitenki ensin vähän pienemmällä porukalla...
Se kun ei oo ees mopoo ajanu liikenteessä. Letkassa vois olla vähän liikaa häiriötekijöitä...
Mut katotaan kuin käy.

Kiitos letka-ajelusta :)
Oli eh, ehkä hieman lyhyempi kuin olin odottanut :D

Sorry, mun moka. Luulin, että kummankin letkan vetäjä olisi tiennyt reitin... :D
Olisi pitänyt mennä mukaan siihen ensimmäiseen letkaan.

Kiitokset seurasta. Tää tuplaletka, oli tämmöinen kokeilu. Jatkossa Tikkarit ja hitaat tiukasti erillään, Kyllä mä sinne perälle kerroin reitin ekat 30 kilsaa, jossa odoteltiin röökin verran. Mutta näitä sattuu. Peränpitäjät odottelikin sitten myöhemmällä taukopaikalla. Jako letkojen välillä oli hieman haasteellinen, kun kymmenen ajoi Hesan hidasta ja Tikkariletka oli vähän lyhempi (yksi pyörä), joka tais ajaa yli tikkarin.

Se lähtö oli ihan himmeetä säätöö muutenkin. :D
Kaiken lisäks kun vihdoin päästiin teiän perään, mulla irtos motarin kiihdytyksessä visiirin toinen kiinnike ja oli pakko vetää sivuun sitä korjaamaan. :D :D
Sit ei paljoo ketään enää näkynytkään...
Paitsi Tirmossa löyty loppuletka, joka tuli paikalle veturi viimeisenä!?
Siitä eteenpäin loppumutkat olikin silkkaa nautintoa, vähän hämärä yllätti tumman visiirin, Immersbyntie oli pakko ajaa pleksi ylhäällä...
Mutta kiitokset kaikille, hyvää ja vaiherikasta settiä! :)

Kiitokset letkasta. Tulipa sitten rähmättyä niin, että ihan hävettää. Isot kiitokset niille jotka siirsi pyörän sinne talon pihaan ja auttoi lanssin saapumiseen asti. Murtuneella solisluulla ja ankaralla vitutuksella mennään muutama viikko.

Back