• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat tiistai 12.6. klo 17.30 Vaaralan ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun sadetutka (katoin ihan vaan ikkunasta ulos) kertoo et Vantaalla sataa just nyt ihan homona. Mut melko kirkasta on joten ehkä se siitä :)

Kiitoksia kaikille ajoista, suurin piirtein oli kuivia kurveja. Ensi kerralla sitten verkkarit mukaan ja taukojumppaan mukaan vaan :) Poliisisaattue oli Porvoon motarilla kun liikkuvat ajoivat useamman yksikön voimin samaan suuntaan.

Kotiuduttu juuri. Oli kyllä pirun hyvää mutka pätkää, ja hyvinhän sitä mukana pysyi vaikka aluksi hieman epäilin. Seuraavia ajokertoja odotellessa:thumbup:

Hienot oli mutkat. Ja Amandakin oli niin innoissaan, että sano tulevansa toistenkin kyytiin.
Ensi kerralla jumpataan niin että?!
Ne pari motoristiystäväämme Vaani motarilla Porvoon kohdalla.

Jos tämä oli Hesan hitaat, niin mun täytyy varmaan ensi kerraksi etsiä ultrahitaiden porukka. :D
Kiitokset kuitenkin että sain olla mukana ja anteeksi että muutaman kerran jäin jälkeen.

Kaiken kaahotuksen jälkeen oli kyllä niin hidasta kyytiä motarilla smurffi perässä.

Letti sanoi:
Jos tämä oli Hesan hitaat, niin mun täytyy varmaan ensi kerraksi etsiä ultrahitaiden porukka. :D
Kiitokset kuitenkin että sain olla mukana ja anteeksi että muutaman kerran jäin jälkeen.

Kaiken kaahotuksen jälkeen oli kyllä niin hidasta kyytiä motarilla smurffi perässä.

Höpsis, omaa ajoo vaan, niinku huomasit risteyksis ootellaa. Ei meil o kiire minnee :) Hyvin väisteltiin sadekuurot, kiitos kaikille mukana olleille :)

Kivat mutkat oli ja upeesti onnistuttiin väistämään sadetta! Kotimatkan Porvoon motarin sinivuokkoinvaasio oli niin odotettavissa, tyhmät eivät ees moikanneet, tuijottivat vaan perään. :)

Ehin vielä just pestä mopon ja rasvata ketjutkin ja sen jälkeen alkoi vasta sataa :)

Ai että kyl oli helmee taas, suuri kiitos Anulle ja koko poppoolle! Loisto tyyppejä! :)

Joo jos pistetään ens kerta spyderi keulille, niin oliskoha vauhti sitte kohillaan :;):

Letti sanoi:

Juu, melko mahdotonta se on löytää motoristeja jotka kaikki haluaa ja pystyy/ osaa ajaa tismalleen samaa vauhtia! Sinäkin pysyit pääosin hyvin mukana vauhdissa:jippikaijee:
Tärkeintä että etsii itselleen sopivan vauhdin ja ajaa sitä, jos muut menee edessä kovempaa niin menköön! Ei mulla ainakaan ole mihinkään kiire (valmiissa elämässä...):orgmp2:

Kiitos Anulle loistavasta pujottelusta sadekuurojen ja sinivuokkojen väleissä!
Olipa meikäläiselle ensimmäinen peräpukamointi ja heti joutui ihan kunnon hommin!
Kiitos myös kaikille mukana olleille!
Muutamia fotoja!

Viimeksi muokattu:
Kiitoksia kaikille ajeluseurasta, vauhti oli sopivaa, eikä pikku sadekuurotkaan haitannu menoa. Täytyy tulla toistekin mukaan. Näköjään tuolta Porvoon suunnaltakin lyötyy vielä sellaisia teitä mitä ei ole aikaisemmin ajanut.

Ajelitko betu minne asti? Alkoi jossain kohtaa mietityttämään, että kai olette matkalla kotiin kun niin pitkälle tuli khykköstä :)

Ens kerralla mukana jos ajoja tulee ja Anu jaksaa vetää :rakastunut:
piti käydä muurahaiselle hankkimassa uusi etulyhty, että se näkee pimeessä.

MiinusMerkki sanoi:
Ajelitko betu minne asti? Alkoi jossain kohtaa mietityttämään, että kai olette matkalla kotiin kun niin pitkälle tuli khykköstä :)

En ihan kattonu mistä liittymästä kukakin poistui (kehä I:ltä), mutta minä joka tapauksessa viimeisesnä Turunväylälle - Ja sieltä vielä kehä III:lle - Ja siellä vielä ihan järjetön sadekuuro niskaan - Ja litimärkänä kotiin...

Go-Za sanoi:
En ihan kattonu mistä liittymästä kukakin poistui (kehä I:ltä), mutta minä joka tapauksessa viimeisesnä Turunväylälle - Ja sieltä vielä kehä III:lle - Ja siellä vielä ihan järjetön sadekuuro niskaan - Ja litimärkänä kotiin...

No sul on ollu kokemusrikas ajeluilta.:cruising: Pukamointia ja kaikkee.:häähää:Valitettavasti duunit esti osallistumisen. No tuleehan näitä ajeluita jatkossakin.:bye:

Mie hurautin kehä I:ltä ylös Lintuvaaran rampista, kävin Shellillä huuhtaisemassa pikaisesti pyörän ja sit suuntasin Perkkaalle himaan. Go-Za jatkoi siitä yksin matkaa eteenpäin.

Kiitos paljon kaikille ajeluista! Ekaa kertaa tosiaan olin mukana ja varmasti opin paljon uutta hyvää.

MiinusMerkki sanoi:
Käännyin kehä ykköseltä vihdintielle ja sieltä malminkartanon kautta kaivokselaan, ehkä pikkusen nopeammin olis päässy hämeenlinnantien kautta, mutta tykkään enempi tosta vihdintiestä.

Back