Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Letti sanoi:Jos tämä oli Hesan hitaat, niin mun täytyy varmaan ensi kerraksi etsiä ultrahitaiden porukka.![]()
Kiitokset kuitenkin että sain olla mukana ja anteeksi että muutaman kerran jäin jälkeen.
Kaiken kaahotuksen jälkeen oli kyllä niin hidasta kyytiä motarilla smurffi perässä.
Letti sanoi:Jos tämä oli Hesan hitaat, niin mun täytyy varmaan ensi kerraksi etsiä ultrahitaiden porukka.![]()

MiinusMerkki sanoi:Ajelitko betu minne asti? Alkoi jossain kohtaa mietityttämään, että kai olette matkalla kotiin kun niin pitkälle tuli khykköstä![]()
Go-Za sanoi:En ihan kattonu mistä liittymästä kukakin poistui (kehä I:ltä), mutta minä joka tapauksessa viimeisesnä Turunväylälle - Ja sieltä vielä kehä III:lle - Ja siellä vielä ihan järjetön sadekuuro niskaan - Ja litimärkänä kotiin...
Pukamointia ja kaikkee.
Valitettavasti duunit esti osallistumisen. No tuleehan näitä ajeluita jatkossakin.
Käännyin kehä ykköseltä vihdintielle ja sieltä malminkartanon kautta kaivokselaan, ehkä pikkusen nopeammin olis päässy hämeenlinnantien kautta, mutta tykkään enempi tosta vihdintiestä.MiinusMerkki sanoi:Ajelitko betu minne asti? Alkoi jossain kohtaa mietityttämään, että kai olette matkalla kotiin kun niin pitkälle tuli khykköstä![]()