• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat tiistai 12.6. klo 17.30 Vaaralan ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No ohan se ny prkl jos ei jompi kumpi päivä oo ajokelei. Ja mieluummin tiistaina :blink:

-Anu- sanoi:
Säki voisit tulla meijän kaa opetteleen miten letkassa ajetaan :p

Justhan mä olin ? Sikivikin kanssa niin nöyrästi kurvailin puolimatkaa. Ei voi liikaa Opetella ettei mene ylikuntoon ja sit olis kausi pilalla. :blink:

GuessWho sanoi:
Justhan mä olin ? Sikivikin kanssa niin nöyrästi kurvailin puolimatkaa. Ei voi liikaa Opetella ettei mene ylikuntoon ja sit olis kausi pilalla. :blink:

No okei, saat anteeks. Tän kerran :rant:

Heurecakin on parantanut arviotaan. Ans kattoo ny.

Reiska_SB sanoi:
Surupukkuun täytyisi pukkeutua kun teidän kanssa lätöö ajeleen, aina saa pyörän ja nahkapuvunun pestä sen jälkheen :)

Sä oot ja yks mutkateiden teuvo loman... :grin:

Hep! Sain vielä pakotettua tyttären kyytiin.

Jos ennusteet arpovat kuivaa keliä niin voisinhan vaikka ilahduttaa Teitä raahaamalla vihertävän olemukseni ja kalustoni paikalle.

Näyttää siltä että sain paikan keskiviikkona järjestettävään Ajotaito I -koulutukseen. Eli keskiviikko ei ole varapäivä mutta josko ottais torstain varalle, tuleehan noita pk-ajeluita vielä minnemäi sit kerkiin.... Toi keliennuste (Foreca) väittää että olis sadekuurojen mahollisuus. Ehkä se vielä täsmentyy siitä. Kattellaan huomenna tarkemmin.

-Anu- sanoi:
Nunnii, tää on päässy sairaalasta entistä uhmakkaampana.

Tuota, pääsiskö tää osa-aika invalidi mukaan täältä suunnalta, jos kelit sallii ja pääsis lähtee töistä vähän aikaisemmin ajeleen sinne päin? Hitailla en ole ennen ollut, mut Go-Za:n porukoissa on kyllä lennetty:D

Mr. Murphy päätti jälleen kerran sekoittaa pakkaa. Kytkinvaijeri osoitti pahanlaatuisia antautumisen merkkejä perjantaina ja tilasin heti uuden. Satumaisella säkällä se voisi olla huomenna Stormilla joten nyt jännätään sitä. Jos vaijeri ei ehdi saapua niin hidastelu jää väliin.. :sad:

Tonnijammu sanoi:
Tuota, pääsiskö tää osa-aika invalidi mukaan täältä suunnalta, jos kelit sallii ja pääsis lähtee töistä vähän aikaisemmin ajeleen sinne päin? Hitailla en ole ennen ollut, mut Go-Za:n porukoissa on kyllä lennetty:D

:D Meillä ei lennetä vaan ajetaan tikkari + mittarivirhe, joka Jammussa on noin maksimissaan 20 km, riippuen tiestä :P Notta tervetulloo.

no perkele kun ei pääse, ei taida vasemman käden kipsi olla vielä tuohon mennessä kovettunut, mutta kuis sitten se perinteinen torstai-ajelu, pidetäänkös sitä, mitä hä?

Back