Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Anu- sanoi:No ohan se ny prkl jos ei jompi kumpi päivä oo ajokelei. Ja mieluummin tiistaina![]()
GuessWho sanoi:Www.ilmatieteenlaitos.fi ja Helsingin paikallissää lupaa teille loistavaa ajokeliä !
-Anu- sanoi:Säki voisit tulla meijän kaa opetteleen miten letkassa ajetaan![]()

GuessWho sanoi:Justhan mä olin ? Sikivikin kanssa niin nöyrästi kurvailin puolimatkaa. Ei voi liikaa Opetella ettei mene ylikuntoon ja sit olis kausi pilalla.![]()

Reiska_SB sanoi:Sinne tietysti tulee taas kaikki samat PK-laiset.
Tulen tarkistamaan asian![]()
Akiva sanoi:Ei tule.
...kaikki.

Reiska_SB sanoi:Surupukkuun täytyisi pukkeutua kun teidän kanssa lätöö ajeleen, aina saa pyörän ja nahkapuvunun pestä sen jälkheen![]()

sikiviki sanoi:No mäkään en kai pääse. Katotaan. Olis duuni-ilta. Koitan skipata duunit toiselle päivälle.![]()

Bolt sanoi:Hep! Sain vielä pakotettua tyttären kyytiin.
-Anu- sanoi:Loistoo, pitiks mun kysyy tytöltä ihan ekana että onko sun kylmä![]()
-Anu- sanoi:Nunnii, tää on päässy sairaalasta entistä uhmakkaampana.
Tonnijammu sanoi:Tuota, pääsiskö tää osa-aika invalidi mukaan täältä suunnalta, jos kelit sallii ja pääsis lähtee töistä vähän aikaisemmin ajeleen sinne päin? Hitailla en ole ennen ollut, mut Go-Za:n porukoissa on kyllä lennetty![]()
Mä näin kun Anu & Jammu lensi tänään eniten täysii Ahvensitolla...-Anu- sanoi:Meillä ei lennetä