Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sikiviki sanoi:Varmistu. Tuun, tai pakkohan se on, kun tommosia hymiöitä laitellaan. (Tomppahan ei taida tätä lukea ollenkaan)
![]()

Turbo sanoi:Kerta aamulla ei tullut kissoja eikä koiria ja tankkikin nyt näynnä, niin kyllähän se tarttee menossa mukana olla![]()

Tonnijammu sanoi:Perhana, kun täälläkin nykisi lähteä messiin. Pitkiin siirtymiin oon tottunu, mut seuraan sadetutkaa päivän mittaan ja teen päätöksen iltapäivällä. Kiva olis tulla kattoo taas, kun Spyder sen kun sutii![]()
sikiviki sanoi:Haa. Melkeen olin menossa/tulossa ihan väärään paikkaan, eli entiselle Veijo Essolle, mut toihan onkin se toinen entinen Esso siinä Kehä III:n ja Espoon keskuken risteyksessä. Hjuva, et tuli tsekattua toi karttalinkki.![]()
-Anu- sanoi:Maalista ei tiijä vielä mutta veikkaus on että ennemmin lännessä päin kuin idässä päinKeli näyttää ihan hyvältä, mennään kattoon jos ei vaikka kastuttaiskaan ja jos vaikka ei tarttis tehä ku yks tai kaks uukkarii.
EDIT: kerranki GuessWho oli mua nopeempi![]()
mä poistin omani 
arijussi sanoi:Mukana taasuudella kalustolla
![]()

GuessWho sanoi:onks jo tietoa millanen tulee sit tän reissun jälkeen ?![]()