• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ti 7.8. klo 17.30 Mikkelän ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kerta aamulla ei tullut kissoja eikä koiria ja tankkikin nyt näynnä, niin kyllähän se tarttee menossa mukana olla:)

Turbo sanoi:
Kerta aamulla ei tullut kissoja eikä koiria ja tankkikin nyt näynnä, niin kyllähän se tarttee menossa mukana olla:)

Perhana, kun täälläkin nykisi lähteä messiin. Pitkiin siirtymiin oon tottunu, mut seuraan sadetutkaa päivän mittaan ja teen päätöksen iltapäivällä. Kiva olis tulla kattoo taas, kun Spyder sen kun sutii :;):

Tonnijammu sanoi:
Perhana, kun täälläkin nykisi lähteä messiin. Pitkiin siirtymiin oon tottunu, mut seuraan sadetutkaa päivän mittaan ja teen päätöksen iltapäivällä. Kiva olis tulla kattoo taas, kun Spyder sen kun sutii :;):

Sääprofeetta väitti juuri että ei sataisi tänään enää täällä päin.

Mukana kelien mukaan.

sikiviki sanoi:
Haa. Melkeen olin menossa/tulossa ihan väärään paikkaan, eli entiselle Veijo Essolle, mut toihan onkin se toinen entinen Esso siinä Kehä III:n ja Espoon keskuken risteyksessä. Hjuva, et tuli tsekattua toi karttalinkki.:bye:

Meinasin mennä samaan retkuun, tosin Nihtisiltaan.

Maalista ei tiijä vielä mutta veikkaus on että ennemmin lännessä päin kuin idässä päin :grin: Keli näyttää ihan hyvältä, mennään kattoon jos ei vaikka kastuttaiskaan ja jos vaikka ei tarttis tehä ku yks tai kaks uukkarii.

-Anu- sanoi:
Maalista ei tiijä vielä mutta veikkaus on että ennemmin lännessä päin kuin idässä päin :grin: Keli näyttää ihan hyvältä, mennään kattoon jos ei vaikka kastuttaiskaan ja jos vaikka ei tarttis tehä ku yks tai kaks uukkarii.

EDIT: kerranki GuessWho oli mua nopeempi:polonen:

:grin: mä poistin omani :grin:

Back