Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
epoksi sanoi:Asiatekstiä, ja yhdyn täysin. Yllättävän hyvinhän tuo loppu sitäpaitsi meni vaikka letkalla mittaa runsaasti olikin. Paljon oli porukkaa siunaantunut paikalle. Muuten, tuo PK-letka kiinnostaisi mutta ei haluttaisi lähteä pilaamaan muiden ajoa odottelun muodossa mikäli hännillä ei pystykään roikkumaan mukana. Pystysikkös joskus demonstroimaan tahtia sopivassa välissä?![]()

Ja sit merkkauksen unhoittaneille tää.

sikiviki sanoi:Nuni. Heräsin sit soffalta. Hitto ku olin väsyny (liian aikainen herätys). Joo, pikku kohellukisa, mutta kaikesta sentään selvittiin kunnialla. Yksi eksynyt lammas, jota en ehtiny tavottaa. En viittiny enään sinne motarille tuuppaa perään, vaan käänsin loppuletkan oikeeseen (suurin piirtein) suuntaan siinä sillalla. Sorry muille loppuletkalaisille kohtuu kohtuuttomista ohituksista, vai miten ton nyt ilmaisis. No se on mun duuni, ja peräpukama on ainoo, joka letkassa saa ohittaa, jos jokin tällainen tarve yllättää, mut sorry tosiaan, jos joku vähän "ihmetteli". Muutenhan tuo meni sit kuiteski loppujen lopuksi kohtuu hyvin. Nyt Gotlantiin valmistautumista pari päivää. Ja sit joskun heinäkuussa uusiks.Ja sit merkkauksen unhoittaneille tää.
![]()
, ei kulje hissi kovin lujaa saati mikään muu.......-Anu- sanoi:Laskiko kukaan pyöriä lähtöpaikalla? Kammopitkä letka oli, harmi kun ei pysyny kasassaJatkossa merkataan ne risteykset, pliiis.....
toivoisin että kaikki ensikertalaiset bongataan ja vähän vois käydä letkan ideaa.... Tosi monelta jäi esim hiekan/pyöräilijän ilmoittaminen kokonaan minkä olen nyt huomannu olevan melko tärkeää viikonlopun kuolonmutkan jälkeen