Hesan Hitaat ti 26.6. Bembölen kahvitupa klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Anu-

~Kaatumatappi~
Sijainti
Helsinki
Keleistä ei ota sissikään taas selvää mutta toistaseks huomisilta näyttää ihan hyvältä. Lähettäskö ajeleen Bembölen kahvituvalta kello 17.30, vauhti kuten ennen, muistakaa tankata kahvituvan vieressä olevalla Shellillä taikka St1:llä :) Reitin pituus noin 225 kilsaa. Eka tankkimahis 70 kilsaa, toka 186 kilsaa. Kaffet ekalla tankkitauolla kun sattuu oleen motoristikahvi vain 50 snt. Kokonaistaloudellista :D

Bembölen kahvitupa täällä http://www1.smilehouse.com/fl_static/bembolenkahvitupa/

Go tai no-go tähän viestiin huomispäivän aikana. Kytätkää siis foorumia :bye: Joo mennään vaan, mutta muutetaan lenkkiä. Ei siis mennä vihtiin ja pusulaan päin jos joku oli sinne tuloillaan...

Viimeksi muokattu:
Kokoontuminen noin lähellä kotia niin pakko on lähteä ihmettelemään mitä reittejä se Anu on keksinyt. :)

Voi tehä tiukkaa että kerkeenkö... mutta yritetään!

Edit: Ei kerkiä!

Viimeksi muokattu:
Voishan tuota lähteä kasvattamaan letkailu-kokemusta, nyt kun tuli keskiviikkona innostuttua :D

Suzu-ukko sanoi:
Minne lopetetaan?

Vika tupakkitauko Siippoon Nesteellä josta 41 kilsaa Stadiin Vanhaa Porintietä. Kattotaan jaksaako porukka siitä vielä eteenpäin ni siitä voipi vedellä samaan paikkaan mistä lähetäänki :) Alkuviestissä lisätietoo lenkistä ja tankkailuista, kävin just ajelemassa siellä päin.

Hänskä sanoi:
Hänskä on mukana! +1 uus jäsen

Loistoo! :thumbup:

Mä voisin kanssa lähteä messiin. Eipä oo tullut letkoissa ennen ajeltua, mutta enköhän mä pysy vauhdissa mukana :cruising:

epoksi sanoi:
Sähän voit kaveris matkaan iskeä varakanisterin löpöä? :p

mulla on rakenteilla sivuvaunu zyntappi mihin menee se 100L ja suora letku syöttöön :grin: kaveri siihen pumppailee niin menee veturiki yli sen 200km :orgmp:

noooh mutta anu ajaa nätisti kumminski niin pääseehän tolla siihne 6-7 kulutukseen :rakastunut:

-Anu- sanoi:
No emmää ny tiiä... Luulekko että pysyt meijän vauhissa mukana? GW:llakin oli vaikeuksia viime viikolla :grin::grin::grin:

Sen takiahan ne risteykset merkataan että meikäläinenkin pääsisi mukaan fiilistelemään?

Äläkä mollaa GW:tä,sillä taisi olla viimeksi vaan paha juhannuskrapula...:rant:

Back