Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Carl0s sanoi:Hep hep, buellille suoritettu kastraatio ja drummeriin saatu uudet villat sisään, kelivarauksella mukana...
Ville_83 sanoi:Ei sitten ihan putkeen mennyt mulla letka-ajoneitsyyden menetys. Jäin siinä Lahnuksentien ja klaukkalantien risteyksessä merkkaamaan risteystä ja sen jälkeen ei sitten letkaa enää löytynytkään. Urpona painelin sitten klaukkalantieltä hämeenlinnanväylälle. Toivottavasti loppuletka löysi oikean tien. Pahoittelut tästä mikäli onnistuin jonkun eksyttämään. Kyllä nyt v-tuttaa kuin pientä eläintä![]()
Jäi reissu vähän nysäks noitten odottelujen kanssa, 168 tais olla suurinpiirtein tripissä kun lopeteltiin. Mutta, onpahan ajamatonta mutkapätkää sitten odottamassa seuraavia reissuja
Jatkossa merkataan ne risteykset, pliiis.....-Anu- sanoi:No ei se sun vika ollu, kun Hailacin risteys oli merkkaamati. Sä merkkasit ihan oikein. Siki sano että sä kerkesit motarille saakka niin se ei sua saanu kiinni, muut kyllä ja loppuletka löysi meidät pienten siksakkien kautta. No, ens kerralla uusiks hieman viisaampina.
Kiitos kaikille mukana olleille ja erityiskiitos sikille jälleenJäi reissu vähän nysäks noitten odottelujen kanssa, 168 tais olla suurinpiirtein tripissä kun lopeteltiin. Mutta, onpahan ajamatonta mutkapätkää sitten odottamassa seuraavia reissuja
Laskiko kukaan pyöriä lähtöpaikalla? Kammopitkä letka oli, harmi kun ei pysyny kasassa
Jatkossa merkataan ne risteykset, pliiis.....
No, enskerralla aivot messiin, niin johan kulkee taas 
Ville_83 sanoi:Jos olis kaikki muumit mulla laaksossa

Litimärkä Nikke sanoi:Hyvinkää-Nurmijärvi välillä tuli vettä niin perkeleesti.

Jos joku lähtee sellaisia vetämään, niin minä lähden ainakin mukaan.GuessWho sanoi:Olihan se hyvä mut oishan sitä voinu jonkun soraränninkin mahduttaa reitille ni ois ollu kivempaa![]()
![]()

epoksi sanoi:Ja Anu muista opettaa Tomppa huutelemaan ohjeet ennen lenkkiä jos ei susta ääntä lähde tarpeeksi?
Huomasi että uusia oli paljon ja ohjeita ei oltu luettu.
Ens kerralla tenttaan jokaselta letka-ajon säännöt....