• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ti 11.9. klo 17.30 Rusan Shell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sledgehammer81 sanoi:
Kiitokset täältäkin järjestäjille. Nesteeltä piti karata omille teille, että kerkes kotiin suihkuun vielä ennen yövuoroa. Hyvin kerkesin ja pääsin jonkun nakupärrän kanssa yhteiskuvaankin siinä 120:llä ajellessa. Kovasti väitän, että se en ollu minä kun ajo ylinopeutta vaan se mua ohittanu nakuilija siinä kaahasi. Tästä tarinasta pidän kiinni viimeseen asti. :)

Vinkkinä: kiistä ollees ylipäänsä koko mopon sarvissa. Muuten menee vaikeeks. (siis jos jostain syystä olet niin tunnettu jo, että älyävät soitella perään. Niitäkin on, oli jopa mukana letkassa :D)

Ehdinpäs kerrankin mukaan!

Sehän oli juurikin sitä mitä luvattiin, kiitos Tomppa & Anu. Ihan viihdyttävää välillä letkailla vähän tollai rauhallisemminkin :)

Lenkki ei ollut pitkä, mutta eipä sitä enää arki-iltana paljon pidempää ehtisi ajellakaan. Letkan pituus oli kieltämättä aika vaikuttava, mistä voi päätellä että kovasti näyttää olevan tilausta tällaisillekin ajeluille, hieno homma!

Sorry siitä vinkumisesta Lahnuksessa.. Hälyttimellä varustetulla mopolla on kohtuu v-mäinen ajella ilman hälyn kapulaa.. Ajelin sitten 60km sireeni vinkuen, onneks vilkut sentään lakkasi vilkkumasta suht pian. Siinä välissä vielä renkaanvaihto, ja mopo kiljuu minuutin jokaisesta pienestä tärähdyksestä. No eipä ole ennen tullu tehtyä rengastöitä tulpat korvissa..

Joo, mä olen ton pystyakselista vasemmalle kaatuvan reitistön suhteen aika varovainen nimenomaan sen valtaisan peruapopulaation takia (+ maajussien ajankohtaan kuuluvat peltojätökset) ja siksi tavoitteena oli ehtiä mutkailemaan valoisan aikana koko reitti. Ja siinähän onnistuttiin melko kivasti. Tämänkertaisella veturikombolla ei juuri ihan paljoa ton reippaammin olis uskaltanut edetäkkään. 50 kiloselle ja 160 senttiselle madallettuun ja säädettyyn härveliin kun lyödään 190 kiloa päälle ja aletaan kellistellä puolelta toiselle niin meno muistuttaa hetkittäin latinalaisten tanssien kuumimpia hetkiä. Lanne vatkaa ja kipinät sinkoilevat.

40 iloista letkailijaa toden totta kertoo sen että moiselle on kysyntää. Ja mikä parasta, se stoppien tunnelma ja iloinen puheensorina kertoo kuinka Hesan Hitaiden porukka viihtyy keskenään ja kuinka helppoa sinne on uusienkin tulla mukaan.

Riisorille iso kiitos illan maittavimmista nauruista mitkä saatiin kun katseltiin "leikkipoliisin" katoamista bembölen suuntaan sireenit uljaasti ulvoen :grin:

Viimeksi muokattu:
Back