• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ti 11.9. klo 17.30 Rusan Shell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
:D Vähän ennen viittä huutelen radioon että "häivyn muutamaksi tunniksi, Jos saatte lastit kyytiin ennen kuin palaan kanaville, lähtekää himaan! ":grin:

Taisimpa jossain puhelinkeskustelussa jonkun kanssa johonkinaikaa joku päivä viime viikolla (olin Affenanmaalla kalareissulla) lupautua mukaan, eli olen tulossa.:thumbup:

sikiviki sanoi:
Taisimpa jossain puhelinkeskustelussa jonkun kanssa johonkinaikaa joku päivä viime viikolla (olin Affenanmaalla kalareissulla) lupautua mukaan, eli olen tulossa.:thumbup:

Yep, kalliit on laulujen lunnaat Siki :bisseä:

Mototar sanoi:
JOOOOO..Vihdoinki .:jippikaijee: :cruising:

Oho oho, tulipa tääki päivä nähtyä tälle kautta :grin: Melkeen rupee ressaamaan reitin teko kun on nuin arvovaltasia vierahia saapuvilla. Vaan kun en jaksa teknologialla päteä kun tykkään vetää lonkalta rennosti ilman ohjekirjasia...

-Anu- sanoi:
Oho oho, tulipa tääki päivä nähtyä tälle kautta :grin: Melkeen rupee ressaamaan reitin teko kun on nuin arvovaltasia vierahia saapuvilla. Vaan kun en jaksa teknologialla päteä kun tykkään vetää lonkalta rennosti ilman ohjekirjasia...

Haist...elä rupee mulle:rant:...vejetään ja nautitaan vaan :orgmp: Hienot on kelitkii. Aamulla pärjäs kesähanskoilla taas. Jesh:right:

Nää 2 kaunotarta letkassa, olis kyl niin hienoo päästä mukaan, mut ei taida keretä/ pystyä.:no:

L.a.t.h.e sanoi:
Sadetutkat ei lupaa sadetta, ei niihin voi ikinä luottaa. Tällähetkellä vantaalla viellä tiet märät.

Oon just tässä Kehä 3 varressa Vantaalla ja sadepilvet on siirtyny ja aurinko paistaa, tiet kuivia.

Ka suattaapi ollanniin, vuan suattaapi ollannii olemattakkii.:right:
Eli 50:60 mukana tai ei, ehkä jopa Junnuharakan kanssa

Ja taas kerran, kaikki jotka arpovat uskaltaako tai kehtaako, sanon että kyllä uskaltaa ja kyllä kehtaa. Mahtavia mutkia rennossa porukassa. Jälkikäteen voi sitten todeta että "olipa hyvä että tuli lähdettyä, en olisi muuten tästäkään hauskuudesta tiennyt yhtään mitään".

RoRo sanoi:
Ja taas kerran, kaikki jotka arpovat uskaltaako tai kehtaako, sanon että kyllä uskaltaa ja kyllä kehtaa. Mahtavia mutkia rennossa porukassa. Jälkikäteen voi sitten todeta että "olipa hyvä että tuli lähdettyä, en olisi muuten tästäkään hauskuudesta tiennyt yhtään mitään".

Juuri näin ei kannata arpoa lähtee vaan. Varmasti tulee taas hauska reissu jossa hyviä mutkia. Kannattaa tulla paikanpäälle katsomaan vielä kun säät sallii. Jos meno ei kelpaa saa tauoilla lähteä pois.

Back