Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Anu- sanoi:... Mutta siitä Lammin ristreyksestä etiäpäin ihan hyvä että GuessWho veti, mä oisin ajattanu meitä vielä 40 kilsaa enempi eikä oltas perillä vieläkään...
TMiettinen sanoi:Ööö...Lammin risteyksestä? Eiks teidän pitäny mennä suoraan Hyrylästä Suvirantaan ja takasin?
-Anu- sanoi:Joo,mutta lähestulkoon yleinen konsensus Suvirannassa oli että Lammin kautta![]()
-Anu- sanoi:Toivottavasti W-P saa pyörän renkuliliikkeeseen, vähän jäi kaivamaan kun se niin jätettiin sinne oman onnensa nojaan ootteleen pakuu....
kotona hyvissä ruumiin ja sielun voimissa. Hienot peltomaisemat, auringonlasku metsikön taakse eikä paarmakolonnakaan iskenyt.
ja ennen sitä

noh veturi on veturi minkäs teet.... Kiitos vielä ja ensviikoolla sit uusiks! Ps: harrikka kuski vedit paremmin kuin hyvin! Oli kaunista katottavaa kun kanttailit customilla mutkapätkät
(luulin laittaneeni palautten jo eilen mutta mihin lie katos?)Hanman sanoi:Kiitos mahtavista ajoista ja vauhdit oli kohillaan, näin ekakertalaiselle. kivaa oli mutta vähän pisti hävettää meikäläisen bensa kikkailutnoh veturi on veturi minkäs teet.... Kiitos vielä ja ensviikoolla sit uusiks! Ps: harrikka kuski vedit paremmin kuin hyvin! Oli kaunista katottavaa kun kanttailit customilla mutkapätkät
(luulin laittaneeni palautten jo eilen mutta mihin lie katos?)

R1ivattu sanoi:
noh nyt on sitten kiitetty kahteen otteeseen Hanman sanoi:Kiitos mahtavista ajoista ja vauhdit oli kohillaan, näin ekakertalaiselle. kivaa oli mutta vähän pisti hävettää meikäläisen bensa kikkailutnoh veturi on veturi minkäs teet.... Kiitos vielä ja ensviikoolla sit uusiks! Ps: harrikka kuski vedit paremmin kuin hyvin! Oli kaunista katottavaa kun kanttailit customilla mutkapätkät
(luulin laittaneeni palautten jo eilen mutta mihin lie katos?)
-Anu- sanoi:Mä jo sulle vastasin pk-ketjuun. Mä aattelin että mä ihan oikeesti oon sekoomassa, kun mun mstä meillä oli eilen henkevä keskustelu ajofarkuista, vai oliko ne tavalliset....
kuulosti aika pahalta ko lukasin ton mun tekstin uudestaan