• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat KE 20.6. klo 17.30 Hyrylän Shell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu..kiitoksia minunkin puolesta vetureille reiteistä ja seurasta ja muille mukana olijoille seurasta..hiukka siinä lopussa hidastu vauhti mulla entisestään...toivottavasti en kovin paljoa jarrutellu takana tulevien menoa..:).

Kiitos seurasta kaikille vaikka kylmä tuli lopussa :) 24(kö) mä laskin että olis ollu mukana. Toivottavasti W-P saa pyörän renkuliliikkeeseen, vähän jäi kaivamaan kun se niin jätettiin sinne oman onnensa nojaan ootteleen pakuu.... Mutta siitä Lammin ristreyksestä etiäpäin ihan hyvä että GuessWho veti, mä oisin ajattanu meitä vielä 40 kilsaa enempi eikä oltas perillä vieläkään... Lauantaille meinasin, kun tämmönen raitis nuari oon, että jos kelejä riittää ni hutasen apaut 300 kilsaa Kouvolaan Nipan rillille ja takas apaut samoilla vauhdeilla. Laitan vielä erikseen siitä kyselyä josko lähtijöi olis :)

Lauantai kuulostaa ihan hyvältä. Pitää vaan etsiä jostain komeron pohjalta tarpeeksi iso rukkanen tohon vasempaan käteen. Olin kyllä ottanut toisen käden hanskan matkaan, mutta vasta lähtöpaikalla tuli todettua, että se olikin vasuri eikä oikea.....puupää. Ainiin ja kiitos lenkistä.

-Anu- sanoi:
... Mutta siitä Lammin ristreyksestä etiäpäin ihan hyvä että GuessWho veti, mä oisin ajattanu meitä vielä 40 kilsaa enempi eikä oltas perillä vieläkään...

Ööö...Lammin risteyksestä? Eiks teidän pitäny mennä suoraan Hyrylästä Suvirantaan ja takasin?

TMiettinen sanoi:
Ööö...Lammin risteyksestä? Eiks teidän pitäny mennä suoraan Hyrylästä Suvirantaan ja takasin?

Joo,mutta lähestulkoon yleinen konsensus Suvirannassa oli että Lammin kautta :)

-Anu- sanoi:
Joo,mutta lähestulkoon yleinen konsensus Suvirannassa oli että Lammin kautta :)

Oukki doukki, se on makee reitti:)

Taidan lähteä mukaan tuonne hitaille joku kerta. Nyt oli tuo flunssa vaan vielä sen verran sitkeesti päällä.

-Anu- sanoi:
Toivottavasti W-P saa pyörän renkuliliikkeeseen, vähän jäi kaivamaan kun se niin jätettiin sinne oman onnensa nojaan ootteleen pakuu....

Älä sinä huoli tyttö nuori:smoking: kotona hyvissä ruumiin ja sielun voimissa. Hienot peltomaisemat, auringonlasku metsikön taakse eikä paarmakolonnakaan iskenyt.
Kiitos vaan Anu vedosta ja kyydin järkkäämisessä ( kiitokset ja terkkuja frendilles, hienoa kun jaksoi lähteä; mukava kaveri muutenkin); noitahan sattuu ja eipä siinä kaikkien tarttekaan jäädä ihmettelemään. Kiitokset tietysti GW:lle perästä ja niille jotka renkaan tyhjenemisen huomas. Olis voinut käydä hassusti, jos olisin just "sopivan" tyhjänä vetässyt mutkaan. Anultakin melkosen sopivasti valittu pysähdys.

Summasummarum: mukavaa oli niinkauan kuin sitä kesti

Hauskaa Jussia kaikille:bisseä: ja ennen sitä:boring:

Kivaa oli taas. Ja vielä kun kehitetään se Suvirannan ennakkotilaussysteemi niin aina paranee.
Amandankin mielestä oli kivaa kun on tulossa ensikerrallakin mukaan.

Jep. Ihan kiva kokemus ensikertalaiselle. Ja hitaan vauhditkin oli hetkittäin kohdillaan eli sopivat... :;):
Tuonon akku ladattu ajamalla täyteen kapasiteettiin, voi seistä hallissa ensi viikkoon: grazie Anu, GW ja muu poppoo!
- oli muuten WP:n gumminvaihtotarpeen toteamisessa optimiajoitus...

Mukavaa Jussia kaikille! Pitäkää sepalus kiinni - veneessä... :jpstyle:
t. Allu

Kiitos mahtavista ajoista ja vauhdit oli kohillaan, näin ekakertalaiselle. kivaa oli mutta vähän pisti hävettää meikäläisen bensa kikkailut :blink: noh veturi on veturi minkäs teet.... Kiitos vielä ja ensviikoolla sit uusiks! Ps: harrikka kuski vedit paremmin kuin hyvin! Oli kaunista katottavaa kun kanttailit customilla mutkapätkät :orgmp: (luulin laittaneeni palautten jo eilen mutta mihin lie katos?)

Hanman sanoi:
Kiitos mahtavista ajoista ja vauhdit oli kohillaan, näin ekakertalaiselle. kivaa oli mutta vähän pisti hävettää meikäläisen bensa kikkailut :blink: noh veturi on veturi minkäs teet.... Kiitos vielä ja ensviikoolla sit uusiks! Ps: harrikka kuski vedit paremmin kuin hyvin! Oli kaunista katottavaa kun kanttailit customilla mutkapätkät :orgmp: (luulin laittaneeni palautten jo eilen mutta mihin lie katos?)

No tuollahan nuo terveiset on, PK-ketjussa :thumbup:

Missä sä nyt sit olit, ja oliko siellä blondeja? :)-

R1ivattu sanoi:
No tuollahan nuo terveiset on, PK-ketjussa :thumbup:

Missä sä nyt sit olit, ja oliko siellä blondeja? :)-

On tää taas vaikeeta.... Hitaissa olin ja kyllä sieltä muutamat blondit tuli pongattua:grin: noh nyt on sitten kiitetty kahteen otteeseen :thumbup:

Vaikka Facebookissa kiittelin jo vetureita ni kiitos täällä myös muille mukana olijoille! :) Oli mukavaa ajella siinä Anun perässä nyt maltillisempaan tahtiin, verrattuna tyypilliseen PK-menoon. :D

Hanman sanoi:

:D Mä jo sulle vastasin pk-ketjuun. Mä aattelin että mä ihan oikeesti oon sekoomassa, kun mun mstä meillä oli eilen henkevä keskustelu ajofarkuista, vai oliko ne tavalliset.... :)

Kiitokset veturi ja perä ja toisin päin ja muillekkin hyvästä seurasta.Ensikertalaisena toivottavasti ei hyvin pahana tulppana muille ja melkein loppuun asti.Jokelassa vihree kawa erkani letkasta kotia.Täytyy tulla toistekkin.:orgmp2:

-Anu- sanoi:
:D Mä jo sulle vastasin pk-ketjuun. Mä aattelin että mä ihan oikeesti oon sekoomassa, kun mun mstä meillä oli eilen henkevä keskustelu ajofarkuista, vai oliko ne tavalliset....

käytiihän me pienet keskustelut ihmisnesteistä ja kuka kerää mun elimet tieltä jos kaadun? :p
tolla veturi on veturi sit tarkoitin et honda VTR ei vetäjä :rakastunut: kuulosti aika pahalta ko lukasin ton mun tekstin uudestaan :p

niin siis oli normi farkut jalassa.. mä oon ollu aika huono käyttää noit ''tuulipuvun'' housuja ko tuntuu 10minuutin ajon jälkeen et vois sillä hienmäärällä perustaa jonku lohenkasvatus laitoksen haaraväliin :thumbsup:

farkut on buenot:WAZAAP:

käytäks mä vähän liikaa näit hymiöit? ___:orgmp2::orgmp2: :orgmp2:___________:orgmp2:____

Back