• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan hitaat haastaa Hesan nopeet juhannusajelun merkeissä lauantaina 23.6.12 klo 11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ozilla sanoi:
änkeet arijussin kyytiin, eikös tästä just eilen jutskattu :p

Taitaa Wingi seisoa kotipihassa ens viikon renkaanvaihtoon asti, joten ei Reiskalla pääse vauhtikaan aiheuttamaan matkapahoinvointia siellä takapenkillä kaljaa kiskoessa :right:

Vmatti sanoi:
Asiasta kolmanteen - miks muuten tällä foorumilla ei ole "tykkää" näppäintä?

tykkäisin jos ois nappi :D

Mä tuun vaan alotusletkaan ja lähen siitä sitten omille mutkille kun aika taulu ei anna periksi kunnon letkaan. Mukavaahan se olisi noi nopeet ollu voittaa :p . Mut jos ajelen ympäri ämpäri uutta maata pari tuntia niin todennäköisesti tällä letka/tapahtuma määrällä osun useammankin letkan tukoksi.

Jos -Anu- vähän maksat niin meen ton nopeen eteen pariksi kilometriksi :jpstyle:

Sen verran hienolta (ja maukkaalta) kuulostaa että me voitais tytön kanssa lähtee - vaik ei myö stadista ollakkaan - mut hitaita kuitenkin :)

Rakkaat ystävät, muistakaa sitten pitää paino sanalla "leikkimielinen"!

Näen jo silmissäni iltalehden otsikot jos jotain sattuu.

Sana "kilpailu" yleisillä teillä kun tuppaa vetämään kukkahatun syvälle päähän joillekin, ja toisaalta kilpailuvietin päälle toisille.

Mitenkähän siinä käy kun hitaat haastaa nopeat :kääk:

Terv. exhaust jo Juhannusta viettämässä :bisseä:

Jonain päivänä pääsen vielä mukaan näihin geimeihin :orgmp:

Eihän tässä ole kyse vauhdeista vaan reittien teosta. Ihan silleen mennään kun ollaan aina menty :thumbup:
Ja mukavaahan se on jos tarjontaa on kaikelle kansalle. Ei se letkan koko tästä juttua tee vaan se että saa peuhata parhaassa mahdollisessa kaveriporukassa. Hyvä vaan jos on mistä valita. ORG!:han on "jokaiselle jotain" tyyppinen yhteenliittymä. Tämä jos mikä on siitä hyvä osoitus.

Joo,selvennyksenä siis, hitaat ajaa tasan samalla nopeudella ku aikasemmatki ajot. Siitä syystä laskettiin mahollisia reittejä suunnilleen millimetrimitan kanssa :) Hitaissa mennään siis semmosta vauhtia KOKO matka että alottelevampiki ajaja pysyy matkassa. Mä en halua Iltalehden sivuille. Mietittiin vaan että millä tavalla saatais erilainen juhannuksenviettotapa johon liittyy mopoilu jonne pystys tulee mukaan mopoilevat frendit jotka tykkää ajaa hitaammin kuin mä ja GW normaalisti. Siitä se idea sitte lähti :) Ja anu.nukka: laita hintas privana, loistoidis (vaikka mä voittajaletkaa vedänkin, itsevarmuus ennen kaikkea) mut elä mee eteen, se on pölähys vaan ja menee ohi, meet letkaan ni niitten on pakko venailla risteyksissä :D :D

Mitä lyhyempi letka, sitä ripeemmät mutkat. Mä otan mun kahvin sit mustana kiitos :bye:

Viime keskiviikkona ensi kertaa hitaassa mukana (vanha musta cbr). Ja nyt on muutamat sukulaiset suututettu ja menot peruttu. Eli mukana ollaan hitaassa letkassa! :)

PS. Voisiko joku heittää yksityisviestinä numeron joka tarvittaessa voisi lähtöpaikalle opastaa mikäli suuntavaiston kanssa ongelmia tulee.

epoksi sanoi:
Viime keskiviikkona ensi kertaa hitaassa mukana (vanha musta cbr). Ja nyt on muutamat sukulaiset suututettu ja menot peruttu. Eli mukana ollaan hitaassa letkassa! :)

PS. Voisiko joku heittää yksityisviestinä numeron joka tarvittaessa voisi lähtöpaikalle opastaa mikäli suuntavaiston kanssa ongelmia tulee.

Privaa laitettu. Mopoilu on ainoo asia millä sukulaiset saa (ja voi, helposti) suututtaa :D

Tää alkaa näyttää siltä että Tompan viikkoraha ei riitä voittajaletkan kahveihin :D

Back