• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Hesan Äkkilähdöt

Kaff sanoi:
Viimenen viikko lomaa ja kiinnostelis lähtee ajeleen. Piti keskisuomeen paahtaa mökille mut sen verran flunssaa, että varmaankin jää pörräilyt pistoreissuihin. Vauhtina sellanen hesanhitaat on ok, peekoilu saatta mun taidoilla aiheuttaa tarpeettomia vaaratilanteita/odottelua :crash:. To/Pe/La/Su milloin vaan.

Muita lomailijoita?

Jos sää sallii niin viiden jälkee vois tänään ajella!

Muita?

Kaff sanoi:
Säävarauksella I'm in! Mistä lähtö ja onko sulla jotain reittiä tiedossa?

Ei mitään suunnitelmaa :D oon maailman huonoin tekee reittejä. Yleensä seuran :p

Katsotaan tilannetta. Taas tulee vettä niin perkeleesti...

hillomunkki sanoi:
Ei mitään suunnitelmaa :D oon maailman huonoin tekee reittejä. Yleensä seuran :p

Katsotaan tilannetta. Taas tulee vettä niin perkeleesti...

Joo aika märät mutkat taitaa olla.. siirretäänkö?

Ajattelin huomenna lauantaina aamusta lähteen rykäseen Päitsin kierroksen ja poiketa Jyväskylään ihmettelemään ja kaffeelle. Onkos innokasta matkamotoristia messiin?

ps. mitens muuten; missäs päin nuo pikikset menee? Kaiketi tuota perinteistä itäpuolen pikitie "rantareittiä" pääsee vapaasti ajeleen.
Jep, länsipuolella Mökin, Järven, Surkeen ja Horkan Eekoot. Hauska yhdistelmä.

jaa..siis stadista lähden..

St1 mankki lähtö tänään 1.8 klo.14.00

Ajetaan 200-300km, vauhti on suurinpiirtein PK tyylistä. Eli melko reipas:orgmp:

Betula sanoi:
St1 mankki lähtö tänään 1.8 klo.14.00

Ajetaan 200-300km, vauhti on suurinpiirtein PK tyylistä. Eli melko reipas:orgmp:

Kaks pyörää ny ainakin lähdössä.

Oli taas kerran hyvä reissu. :jippikaijee:

Mutkat toimi hyvin. Kiitos kaikille.
Täytyy laittaa kyypakkaus ea pussiin kun tuosta placebo geelistä ei ollut apua ampiaisen pistoon.

Kyy jos sattuu joskus kohdalle niin voihan sitä tarjota sillekin...

Kauppaankin ehdin :bisseä:

Betula sanoi:
Kiitoksia ajoseurasta. 6 lähti ja 5 tuli maaliin saakka:thumbup:
Juu, mut mulla onkin vatsa täynnä ja selkä pesty... :p ja takanakkiin jäi sen verran pintaa että voi mennä ajamalla renkaanvaihtoon. :right:
-seuraavaan kertaan.

petokala sanoi:
Mutkat toimi hyvin. Kiitos kaikille.
Täytyy laittaa kyypakkaus ea pussiin kun tuosta placebo geelistä ei ollut apua ampiaisen pistoon.

Kyy jos sattuu joskus kohdalle niin voihan sitä tarjota sillekin...

Kauppaankin ehdin :bisseä:

Eiks tässä toimis sama logiikka kun sadetakissakin. Jos ottaa sen mukaan, ei sada. :dunno:

Onkos kukaan lähdössä tänään illalla ajelee? Itse lähdössä noin 17 martinlaakson suunnalta ja suuntana varmaankin Vihti/ Somero mutta avoinna kaikille ehdotuksille. Tai sitten voin hypätä jonkun perään.

hillomunkki sanoi:
Onkos kukaan lähdössä tänään illalla ajelee? Itse lähdössä noin 17 martinlaakson suunnalta ja suuntana varmaankin Vihti/ Somero mutta avoinna kaikille ehdotuksille. Tai sitten voin hypätä jonkun perään.
Mulla on illalla pari menoa, joiden aikataulut varmistunee parin tunnin sisään, koitan saada aikataulut sopimaan.. Eli alustavasti joo.

Järvenpään St1:llä (Urheilukatu) olis tossa n. 45min päästä lähdössä pari mopotinta ajelee sopivan rauhallista mutta reipasta lauantai mutkaa. Jos joku on tulossa mukaan niin hihkaskaa viestillä ja että tarviiko mahd. odotella.

Back