• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Hesan Äkkilähdöt

Oliskos kukaan kiinnostunut ajella aamupäivällä tai illemmalla? (formulakisat pitää 15-18 kattoo muuten päivä o vapaa :))

Parin mopon voimin ollaan 19:30 maissa (about) lähössä Riihikallion nesteeltä kattomaan juhannusmeininkiä.

Karkov sanoi:
Parin mopon voimin ollaan 19:30 maissa (about) lähössä Riihikallion nesteeltä kattomaan juhannusmeininkiä.

Oliks tää lauantai vai huomisen sunnuntain ohjelma? Jos huomisen niin minkälainen on vauhtipolitiikka lenkillä?

Liian aikaista vielä sanoa, sen näkkeepi parin tunnin päästä.

Huomenna lähtö klo 14:00 Vaaralan ABC (tai nykyään Snacky).

Kaksi pyörää ainakin lähdössä. Eikä kumpikaan ole Tuono, niin on lepposa sunnuntai ajelu tulossa. :grin:

Jonezi sanoi:
Huomenna lähtö klo 14:00 Vaaralan ABC (tai nykyään Snacky).

Kaksi pyörää ainakin lähdössä. Eikä kumpikaan ole Tuono, niin on lepposa sunnuntai ajelu tulossa. :grin:

Jonezille annettu tää kevät tarkkisluokalla yksityistunteja, niin nyt voi päästää jo veturiksi :grin:

Turbo sanoi:
Jonezille annettu tää kevät tarkkisluokalla yksityistunteja, niin nyt voi päästää jo veturiksi :grin:

Voi hyvä isä.. nyt sitten varovasti siellä!! kieli keskellä suuta ja järki päässä :ohmy::ohmy:

:häähää:

Viimenen viikko lomaa ja kiinnostelis lähtee ajeleen. Piti keskisuomeen paahtaa mökille mut sen verran flunssaa, että varmaankin jää pörräilyt pistoreissuihin. Vauhtina sellanen hesanhitaat on ok, peekoilu saatta mun taidoilla aiheuttaa tarpeettomia vaaratilanteita/odottelua :crash:. To/Pe/La/Su milloin vaan.

Muita lomailijoita?

Kaff sanoi:
Viimenen viikko lomaa ja kiinnostelis lähtee ajeleen. Piti keskisuomeen paahtaa mökille mut sen verran flunssaa, että varmaankin jää pörräilyt pistoreissuihin. Vauhtina sellanen hesanhitaat on ok, peekoilu saatta mun taidoilla aiheuttaa tarpeettomia vaaratilanteita/odottelua :crash:. To/Pe/La/Su milloin vaan.

Muita lomailijoita?

:orgmp: Joku lenkki lähipäivinä kiinnostaisi, mutta näillä näkymin sunnuntai paras veikkaus mulle(lauantaina pojan rippijuhlat ja viimehetken järjestelyä riittää). Hesanhitaat/touRinki vauhtina passeli. Olen kuulolla...

Back