Onks täs hesan huudeil ketään yökiitäjää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
psychedelic.alien1 sanoi:Onks täs hesan huudeil ketään yökiitäjää
Karkov sanoi:Uus yritys kun eilen oli aivan kuraa kelit. Oisko kohta lähtijöitä, vaikkapa Itään?
Karkov sanoi:Edit: Siirrettiin vähän että dmachine ja Turbo kerkiää.
Lähtö 17:00 Porvoon jokikadulta (Gluckauf ravintola). Eli siinä jokirannassa missä on niitä terasseja ja moottoripyöräparkkeja tiensivussa + hiekkaparkkis vieressä.
L.a.t.h.e sanoi:Mää tuun kans Nikkilän kautta. Tuutko abc kautta?
dmachine sanoi:ABC juu![]()

Made sanoi:Mä haluisin lähteä kans ajelemaan,mutta yksin se on jotenkin tylsää...
Karkovin porukat tais jo ehtiä lähteä,mutta olisko täällä muita kuka haluis lähtee kohta puoliin ajelemaan?
Jos vaikka Vaaralan ABC:ltä jonnekin Porvooseen päin?Mielelläni ajelisin perässä,ku en noita mutkapätkä teitä hirveesti vielä tunne...tai muitakaan
Jos vaikka starttais 18.30 sieltä?
D-Iivil sanoi:Mä saattaisin olla lähdössä! Ja jonkin verran oon noita Sipoon / Porvoon pätkiä sahannu.
En tosin ehdi ihan noin aikaseen, ehkä joskus 1900 olisin Vuosaaresta starttaamassa jos nää muksujen bileet ei venähdä.
psychedelic.alien1 sanoi:Hei itekkin vuokis mä lähen kanssa jos paikka ei oo varma ni privaan numbaa tai sataman abc esim