• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Edit: Siirrettiin vähän että dmachine ja Turbo kerkiää.

Lähtö 17:00 Porvoon jokikadulta (Gluckauf ravintola). Eli siinä jokirannassa missä on niitä terasseja ja moottoripyöräparkkeja tiensivussa + hiekkaparkkis vieressä.

Viimeksi muokattu:
Karkov sanoi:
Edit: Siirrettiin vähän että dmachine ja Turbo kerkiää.

Lähtö 17:00 Porvoon jokikadulta (Gluckauf ravintola). Eli siinä jokirannassa missä on niitä terasseja ja moottoripyöräparkkeja tiensivussa + hiekkaparkkis vieressä.

Mä seikkailen tuonne Nikkilän kautta. Ennen puoli viittä Nikkilä. Viideltä jokiranta.

Kerkeenkö mäkin vielä?
Niin ja missä se on,ku en oikein oo kivin hyvä suunnistaa :D Enkä silleen tunne Porvoota....:blink:

Mä haluisin lähteä kans ajelemaan,mutta yksin se on jotenkin tylsää...
Karkovin porukat tais jo ehtiä lähteä,mutta olisko täällä muita kuka haluis lähtee kohta puoliin ajelemaan?:orgmp:
Jos vaikka Vaaralan ABC:ltä jonnekin Porvooseen päin?Mielelläni ajelisin perässä,ku en noita mutkapätkä teitä hirveesti vielä tunne...tai muitakaan :p
Jos vaikka starttais 18.30 sieltä?

Made sanoi:
Mä haluisin lähteä kans ajelemaan,mutta yksin se on jotenkin tylsää...
Karkovin porukat tais jo ehtiä lähteä,mutta olisko täällä muita kuka haluis lähtee kohta puoliin ajelemaan?:orgmp:
Jos vaikka Vaaralan ABC:ltä jonnekin Porvooseen päin?Mielelläni ajelisin perässä,ku en noita mutkapätkä teitä hirveesti vielä tunne...tai muitakaan :p
Jos vaikka starttais 18.30 sieltä?

Mä saattaisin olla lähdössä! Ja jonkin verran oon noita Sipoon / Porvoon pätkiä sahannu.

En tosin ehdi ihan noin aikaseen, ehkä joskus 1900 olisin Vuosaaresta starttaamassa jos nää muksujen bileet ei venähdä.

D-Iivil sanoi:
Mä saattaisin olla lähdössä! Ja jonkin verran oon noita Sipoon / Porvoon pätkiä sahannu.

En tosin ehdi ihan noin aikaseen, ehkä joskus 1900 olisin Vuosaaresta starttaamassa jos nää muksujen bileet ei venähdä.

Ok.Nähtäiskö sit joskus seiskalta vaikka Hyrylän Shellillä?Jos ajelen sinne jo valmiiks?

psychedelic.alien1 sanoi:
Hei itekkin vuokis mä lähen kanssa jos paikka ei oo varma ni privaan numbaa tai sataman abc esim

Aika klo 19.00 ja paikkana Vaaralan ABC.
Ajellaan tikkari +10,ku mulla ollu pyörä vasta 3vko.a :grin:

Tosin kahdella hitaalla letkalla oon jo ollu :jippikaijee:
Viimeks tuntu jo vähän liian hitaalta,ku mentiin tikkarin mukaan,mut okei pätkäkin oli helpompi kuin Porvoon tai Sipoon mutkatiet:right:

Back