• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viimeksi muokattu:
Tost otsikosta tuli mieleeni laivaristeily :tyhmäminä: Kyl mä sit kuitenkin hokasin mistä kyse :orgmp: Tosi läheltä olette menneet jos reitti tosiaan tuo mikä linkissä :bye:

No,toi alkupätkä ei mennyt kyllä edes sinne päin:D Mutta oli ihan mukava reissu. Salon kohdalla porukka jakaantui kahtia. Toinen säie lähti turkuseen ja toinen tammisaaren suuntaan.

Joo ihan mukava reissuhan tosta tuli. Vähän sovelsin "veturina" tuota reittiä. 5 pyörää lähti alunperin, Salon ABC:lla oli neljä josta kaksi jäi siihen ja kotiin omia matkoja kun taas minä ja toinen jatkoimme Turun keskustaan ettimään ruokapaikkaa ja tapaamaan Turun .ORGilaista josta maakunnan kautta kotiin. 460 km total tälle reissulle. Juuri äsken saavuin kotiin.

Nähtiinpä matkalla Salosta Turkuun motarilla myös yksi savuava ja "räjähtävä" hiacen rengas :grin:

Viimeksi muokattu:
Meinasin, jos olis ollu jotain +alvi tyyliin reipasta menoa ja jostain Vaaralan / Nikkilän ABC...

Voishan tota mahdollisesti lähteä joo. Me lomalaiset kun heräillään vasta puoliltapäivin. :grin:

Karkov sanoi:
Voishan tota mahdollisesti lähteä joo. Me lomalaiset kun heräillään vasta puoliltapäivin. :grin:

No mä jo ihmettelinkin, kun ei mitään kuulu, että onko se jo Turkuun jäänny! :grin:

Onnistuuko Vaarala ABC 17:30 ?

Selvä homma!

Ja muutkin ketkä kerkee, niin lähtöpaikka tänään:

Vaarala ABC
klo 17:30

Back