Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu kirjottele se sata viestii niin pääset muutteleen sinne mieleises tekstin! t. Juurikin tuon rajapyykin ylittänyt.Millä ihmeellä saan ton "suzuki pv:n tosta nikin alta poisVaikka kuinka vaihdan siihen kuvaa niin teksti pysyy, enkä kyllä tietääkseni oo sitä siihen laittanut![]()
![]()
Nuo "tittelit" vaihtuvat automaattisesti tietyn viestimäärän välein, sadan jälkeen voikin sitten jo itse keksiä tohon mieleistään.Juu kirjottele se sata viestii niin pääset muutteleen sinne mieleises tekstin!
Ainakaan minä en pysty vaihtamaan titteliä.Toinen vaihtoehto on liittyä MotOrg ry:n jäseneksi, yhdistyksen käyttäjäryhmällä on oikeudet muiden juttujen lisäksi myös vaihtaa tuota titteliä.
Olet muuten oikeassa... Tittelisäädös menikin toista kautta - olen taas aamutunnelmissa selkeästi.Ainakaan minä en pysty vaihtamaan titteliä.Toinen vaihtoehto on liittyä MotOrg ry:n jäseneksi, yhdistyksen käyttäjäryhmällä on oikeudet muiden juttujen lisäksi myös vaihtaa tuota titteliä.
Vaikka jäsen olen.
Kuvaa et voi suoraan liittää kotikoneelta, ellei se siis ole kokoajan verkossa ja sisällä www-palvelinta.No mitenkäs tuon avattaren saa laitettua omalta koneelta?
Ku sehän huutelee jotain nettiosoitetta siihen...
Ohjauspaneeliisi -> Henkilökohtaiset tietosi -> Muokkaa profiiliasi -> 'Muokattu jäsen arvo' - kohtaan kirjoita mitä mielees juolahtaa.Pakko kysyä nyt, miten vaihdan sen tekstin siihen kuvakkeeseen? Ohjauspaneelista en löydä, taidan olla vaan likinäköinen mut kertokkee nyt mistä![]()
Pääsivu-ohjauspaneelisi-henkilökohtaiset tietosi-Muokkaa profiiliasi-Muokattu jäsen arvo= siinä se onPakko kysyä nyt, miten vaihdan sen tekstin siihen kuvakkeeseen? Ohjauspaneelista en löydä, taidan olla vaan likinäköinen mut kertokkee nyt mistä![]()