• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

henkilökuvake hankaluuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vanhakäpy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Millä ihmeellä saan ton "suzuki pv:n tosta nikin alta pois
withstupid.gif
Vaikka kuinka vaihdan siihen kuvaa niin teksti pysyy, enkä kyllä tietääkseni oo sitä siihen laittanut
mad.gif

Jäsentasoa pääsee muuttamaan vasta myöhemmin, sit kun riittävästi kirjotettuja viestejä.. *luulisin*

Älä sure, muakin huvittaa kun tittelinä on noviisi ja on vasta n.35 vuotta ajanu....
kaboom.gif

Juu kirjottele se sata viestii niin pääset muutteleen sinne mieleises tekstin!
Nuo "tittelit" vaihtuvat automaattisesti tietyn viestimäärän välein, sadan jälkeen voikin sitten jo itse keksiä tohon mieleistään.

Toinen vaihtoehto on liittyä MotOrg ry:n jäseneksi, yhdistyksen käyttäjäryhmällä on oikeudet muiden juttujen lisäksi myös vaihtaa tuota titteliä.

Toinen vaihtoehto on liittyä MotOrg ry:n jäseneksi, yhdistyksen käyttäjäryhmällä on oikeudet muiden juttujen lisäksi myös vaihtaa tuota titteliä.
Ainakaan minä en pysty vaihtamaan titteliä.
Vaikka jäsen olen.
Olet muuten oikeassa... Tittelisäädös menikin toista kautta - olen taas aamutunnelmissa selkeästi.

Elijoo, tuo on tarkoitus saada ry:n käyttäjille editoitavaksi - vielä mahdollisuutta ei ole. Prkl, pitäis varmaan nukkua välillä
wink.gif

Mutta ei heitetä kirvestä kaivoon, kun tässä jossain vaiheessa ehdin niin säädetään tuokin ry:n jäsenistölle. Vaatii koodipuukotusta jonkun verran.

No mitenkäs tuon avattaren saa laitettua omalta koneelta?
Ku sehän huutelee jotain nettiosoitetta siihen...

No mitenkäs tuon avattaren saa laitettua omalta koneelta?
Ku sehän huutelee jotain nettiosoitetta siihen...
Kuvaa et voi suoraan liittää kotikoneelta, ellei se siis ole kokoajan verkossa ja sisällä www-palvelinta.

Kuva pitäisi laittaa jonnekin kotisivutilaan ja linkittää sieltä, monet käyttävät tuota orgin kuva-albumiakin avatarien säilytyspaikkana.

Pakko kysyä nyt, miten vaihdan sen tekstin siihen kuvakkeeseen? Ohjauspaneelista en löydä, taidan olla vaan likinäköinen mut kertokkee nyt mistä
smile_org.gif

Back