Jos ei uudenkarheaa oo ostamassa vaan vanhempaa niin veikkaan että jenkkipakut/pikkarit hakkaa eurotarjonnan mennen tullen tiloissa ja mukavuudessa.
Ai?
Mä kun olen luullut että ne on ahtaita, isokulutuksisia, tehottomia, epämukavia lullia.
Löytyykö muuten japanian valmisteista viiden henkilön neliovista, 2 tonnin kantavuudella, 320hv/900Nm, kaksi mopoa kyytiin vetävää ja 3500kg kärryn vetoon kykenevää laitetta, joka menee kohtalaisella kuormalla, ilman kärryä, alle 10l/100km matka-ajossa? Siinä mielessä noi laitteet ei sovi topikin aiheeseen, että eivät ole sitten ollenkaan henkilöautomaisia, mutta kiinnostaa löytyykö japanista vastaavia laitteita?
Ei varmaan löydy mitään PAKETTIAUTOA jossa on tuollainen suorityskyky, kantavuus, vetokyky ja henkilöpaikkaluku.
Voiko PAKETTIAUTOISSA, joilla voi kuljettaa pari mopoa olla istunpaikkoja enemmän kuin kolme??
Miks sen pitää olla pakettiauto ja kovalla verolla. Oma 157hv/400nm, 6 henkilölle rekisteröity, nukkumaan mahtuu 3 ja kyytiin 2 pyörää plus kisakamat. Ajettavissa henkilöautokortilla ja ilman autoveroa. Käyttövoimavero pakun mukaan.
Ja hintakin pysyy transportterin ja viton luokassa.
Ei kai tosiaan pakettiauto tarvitse olla. Kiinnosti vaan että mikä on japsien vastaus ahtaalle, isokulutuksiselle, tehottomalle ja epämukavalle amerikanjenkille. Mutta laitetaan soppaan lisäksi vielä vaikka 0-100km/h kiihtyvyys, joka saisi olla huomattavasti lähempänä 10 kuin 20 sekuntia jotta ei tarvitse tien tukkona seisoskella, niin taitaa entistä hiljaisempaa olla japsirintamalla? Vähän virittämällä stetsonikansan tuote menee vartinkin lähemmäs 10 kuin 20 sekuntia, mites nipponit?
Jaksaa aina hymyilyttää tuo paasaaminen jenkkiautojen milloin mistäkin ominaisuudesta, kun itse ei todennäköisesti olla kahta metriä lähempänä sellaista oltu.
Mun auto on muuten rekisteröity seitsemälle ja diisselivero on 146€ vuodessa