Tähän olis varmaan parempi olla laittamatta mitään mutta kun nyt on hyvä alku niin ei voi mitään... Itekin olen kersana laskenu pulkalla naruun,onneks näky ensin joten ali pääs.Virittäjä oli tuolloin aikuinen ihminen joka kuvitteli omistavansa tien ja täten kai olevansa oikeutettu tekemään mitä vaan... Takas mopoihin,en enää ihmettele miks osa autoilijoista ajaa mopojen eteen,jne koska ite asun yhden täällä mainitun "radan" varrella.Ja kai siinäkin reittiohjeessa sanottiin että kahvakaapot pääsee vedättämään tms... ja kyllä ne taas tänäkin kesänä vedätti,tuossa 80 alueella ei varmaan 2rahaa ollu kaukana kun lähettiin edellisestä risteyksestä tulemaan.Onhan se loiva mutka tietysti kivaa ajaa kun on paljon vauhtia mutta mulla(kin) on pari kertaa käyny mielessä josko potkasen jalkapallon sen tykittäjän eteen. Ehkä kuolee,parempi niin kuin se että mun perhe on liittymässä tuohon tielle ja sieltä tulee tuo kahvakaapo 2 markkaa taulussa sen loivan kaarteen takaa joka ei hitaammassa vauhdissa tunnu miltään.(Ja josta kerkee näkee just jos on joku tulossa sallittua vauhtia,90-100 niin tulee taas ahdasta)Ja huonolla tuurilla(vai todennäkösesti?) tappaa kaikki autossa olijat...
Kun näitä kaasuhulluja siunaantuu jollekin alueelle liikaa niin se aiheuttaa pahaa verta joka väkisin purkautuu jotenkin.Ihminen kun on rakennettu siten että se suojelee omaa perhettään ihan samalla lailla kun muutkin eläimet tekee...Tosin uusioperheen tapauksessa vanhoja poikasia ei syödä ekaks...
Kuitenkin olis toivottavaa että nää tulevaisuuden lupaukset saatais kiinni ja oikeeseen vastuuseen siitä mitä olis voinu sattua (tosin tyhjään päähän ei järkee varmaan saa edes takomallla..)mutta luultavasti poliisilla on parempaa tekemistä (kerätä rahaa jonkun puskan suojassa nopeusrajotuksen muuttumiskohdalla keskellä ei mitään)
En minä(kään) niistä suorista mökäputkistakaan pidä mutta ne on kuitenki se pienempi paha joka ei tapa.
Toisaalta ne voisivat jossain tilanteessa jopa edistää havaittavuutta,tosin sillon ne pitäs vaan suunnata eteen

Tällön jopa kuskikin pääsis ihailemaan niitä saundejajavascript:emoticon('
')
Ja jotenkin tuntuu että tää yleinen piittaamattomuus muista on tän ajan muoti. Kyllä tuli viime talvena lumipalloja tuulilasiin aidan takaa,ei hajonnu mutta olis voinu taas tapahtua ikäviä.
Ja jokin aika sitten yks nuori kloppi ajo mopon(750) takarenkaassa kiinni (se 80 alue) ja laitoin vilkun hyvissä ajoin,ei reaktioo. Sit jarrutin vähän kovemmin(katoin ettei kuitenkaan päälle tuu) niin rupes torvi soimaan!
Sillon keitti ja ukari pihassa ja seurasin tätä toopee sen kotipihalle jollon tää rupee taivastelemaan että olipa hyvä ettei ajanu päälle kun jarrutinki niin äkkiä! Pidin pienen esitelmän auton ja mp:een pysähtymiserosta ja turvavälistä desibelit kaakossa ja toivottavasti tää toope osaa pysyä kaukana takarenkaista täst edes. Mutta niitäkin riittää.