Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Sen verran olen tinkinyt, et gorehousut on vaihtunu farkkuihin ja takin hiansuun vetskarit on auki ja takki kiinni pelkillä neppareilla. Päässä musta umpipotta,kaulassa windstopperi ja käsissä kevyemmät hanskat. Takin alla pidän vaan hiatonta- tai t-paitaa.
JP:n tyylillä mennään täälläkin. Eli nahkapuvun alla on aina ns. tekninen alusasu, eli polypropeenikerrasto. Pitää ihon kuivana, jolloin ei kuumuus tunnu samalta kuin jos alla olisi märkä T-paita.Olen tinkinyt... Jätin pitkätkalsarit pois farkkujen alta tuossa taajama-ajossa. Nahkojen alle edelleen laitan pitkätkalsarit, varsinkin radalla....
jos jotain sattuu toivon et vaatetus jotain suojaa...ja tiedän naisen joka nuorempana (sillon ei ollu ajo kuteita) ajeli biikiinit päällä Reikänahat ovat kyllä kivat, itsellä 1-osainen sweepin S2R joka on mukavan viileä ajaessa.olen tinkinyt varustuksesta. tingin niin prkl**sti kun tilasin mlol.de:stä uuden nahkapuvun kun alko goret v*t*tt** näillä helteillä...