Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jee ! Toi on ehkä magein RODIväri mitä oon nähny. Eiköös juhlamalliKIN -03 ollut just toi ?Täällähän on rodi poikineen ja tässä yksi lisää -05 b-rodi:
![]()
Pois en vaihtaisi millään![]()
![]()
![]()
En tiedä tosta juhlamallista, mutta on ollut helkkarin kiitollinen pinta toi anodisoitu alumiini - ei me miksikään ja näyttää aina puhtoselta. Oikee valinta tällaselle pintakäsittelyinssilleJee ! Toi on ehkä magein RODIväri mitä oon nähny. Eiköös juhlamalliKIN -03 ollut just toi ?![]()
Miltäs se tuntuu? Itsekkin hieman miettinyt XR:ää.Nyt ykköspyöränä XR1200. Pari viikkoa sitten hommasin. Parempi putki ja matalammat sarvet tarvis varmaan ensin vaihtaa.
Se on ku iso supermoto!Miltäs se tuntuu? Itsekkin hieman miettinyt XR:ää.Nyt ykköspyöränä XR1200. Pari viikkoa sitten hommasin. Parempi putki ja matalammat sarvet tarvis varmaan ensin vaihtaa.
Sori, en huomannut tuota kysymystä aiemmin. Tosin vasta nyt tuohon voi oikeastaan vastata, kun on reilu pari tonnia tullut XR:llä ajettua. Superduken jälkeen peli tietysti tuntuu painavalta ja laiskalta, mutta ajettavuus on ihan ok. Moottorin luonteesta pidän erityisesti, KTM:n on/off -tyyliseen kaasuun tottuneena XR on erittäin helposti ajettava myös pienissä nopeuksissa. Etupää ja jarrut tuossa on ihan ok, takaiskarit menee ehkä vaihtoon jossain vaiheessa. Samoin nuo 'normimuutokset' tarvii tehdä. Putkia alkaa onneksi olla ihan hyvä valikoima.Se on ku iso supermoto!Miltäs se tuntuu? Itsekkin hieman miettinyt XR:ää.Nyt ykköspyöränä XR1200. Pari viikkoa sitten hommasin. Parempi putki ja matalammat sarvet tarvis varmaan ensin vaihtaa.Mä tykkäsin kun semmosella ajelin puolen tuntia. Pikkasen kaipaa lisää puhtia, mutta luulen että ne HD:n "normimuutokset" tois sitä sopivasti lisää. Tuohonhan saa jo jos jonkinlaista putkea ja piippua. Jarrut ovat hyvät ja helpot. Alusta tuntuu ainakin mutkatiellä pelaavan hienosti, tosin en oudolla pyörällä oikeen uskaltanut isoa kovaa ajaa. Kun tuon koeajoin, alkoi mulla heti pyöriä visiot päässä Cafe Racereista tai flat-trackereista Sportti lähtökohtana...![]()
![]()
Joo, tarjouksesta minäkin omani ostin. Hassua, että vuosi sitten olisi pitänyt pitänyt maksaa enemmän väliä. Kannatti odottaa vuosi ja ajaa Kottaraisella 5500 kilsaa lisää, kun väliraha pieneni kahdella tonnilla, ja sai vielä vuotta uudemman pelinXR1200X olis aika makea peli, siinä on korjattu noita tavan XR:n yleisimpiä "puutteita"... Säädettävä vaimennus sekä etu- että takapäässä, näyttäis edessä olevan kelluvat levyt ja stongakin matalampi. Hintaero tavalliseen sen verran pieni et sijoitus kannattaisi (siis jollei onnistu löytämään tavallisesta tarjousyksilöä)...
T. Nimim. Ostin juuri "tarjouksesta" XR:n ja palikoita tässä suunnittelen, taakse luultavasti bitubon remote reservoir -iskarit, stongaksi night rodin musta tanko. Putkeksi tullee sitten joskus Remus...
Joo, tarjouksesta minäkin omani ostin. Hassua, että vuosi sitten olisi pitänyt pitänyt maksaa enemmän väliä. Kannatti odottaa vuosi ja ajaa Kottaraisella 5500 kilsaa lisää, kun väliraha pieneni kahdella tonnilla, ja sai vielä vuotta uudemman pelin![]()
sanoi:Night Rodin tankoa minäkin katselin, mutta tilasin Fehlingin vastaavan. Talven aikana joko Remus tai Termignoni tullee putkeksi. Bituboja olen myös miettinyt takaiskareiksi, vaikka XR1200X:n suspension kittiäkin taitaa saada ihan kohtuuhintaan. Siinä kai paranisi keulakin vielä vähän.
sanoi:Meinasitkos muuten Remuksen kanssa Power Commanderia, Powerizeriä tai muuta käyttää? Entä ilmanputsari, ei taida olla vaihtoehtoina kuin vakio tai Pipercross?
Kannattaa tsekata eBaysta noita TMaxeja. Tilasin omaan pyörääni ThunderMaxin Eastern Performance Cycles-nimisestä firmasta. Buy-It-Now hinta oli 900taalaa mutta tarjosin kilkkeestä 650$. Läpitte meni!TMax olis tietty paras, mutta mun mielestä vähän kallis. Tosin tohon PC-V versioon saa autotunen kiinni, joten se ajanee saman asian kuin TMax ja edullisemmin (power commander maksaa jenkeissä 290 taalaa, autotunen saa varmaan noin 300 taalaan. Putsariksi tullee pipercross, pitää ottaa samalla kun tilaan adrenalinilta putken.
No toi on ollut jo edullista...Kannattaa tsekata eBaysta noita TMaxeja. Tilasin omaan pyörääni ThunderMaxin Eastern Performance Cycles-nimisestä firmasta. Buy-It-Now hinta oli 900taalaa mutta tarjosin kilkkeestä 650$. Läpitte meni!TMax olis tietty paras, mutta mun mielestä vähän kallis. Tosin tohon PC-V versioon saa autotunen kiinni, joten se ajanee saman asian kuin TMax ja edullisemmin (power commander maksaa jenkeissä 290 taalaa, autotunen saa varmaan noin 300 taalaan. Putsariksi tullee pipercross, pitää ottaa samalla kun tilaan adrenalinilta putken.Eli tuohon hintaan on ihan kilpailukykyinen PC:hen ja muihin "vähän parempiin" bokseihin. Toin laatikon sitte itse Suomeen kun Jenkeissä kävin, eli lähettivät sen kaverin osoitteeseen siellä. Säästyi postikulut ja vähän muutakin...![]()
Eiköhän XR noilla muutoksilla toimine ihan loistavasti Power Commanderinkin kanssa. Mulle olisi riittänyt ihan vaikka FuelPack, mutta kun tuli tilaisuus saada tuo TMax about samaan hintaan kuin mitä maksaa FuelPack tai Voima Komentaja Suomessa, niin tartuin tilaisuuteen. Dollarin kurssikin oli alempana viime kesänä kuin nyt...No toi on ollut jo edullista...Kannattaa tsekata eBaysta noita TMaxeja. Tilasin omaan pyörääni ThunderMaxin Eastern Performance Cycles-nimisestä firmasta. Buy-It-Now hinta oli 900taalaa mutta tarjosin kilkkeestä 650$. Läpitte meni!TMax olis tietty paras, mutta mun mielestä vähän kallis. Tosin tohon PC-V versioon saa autotunen kiinni, joten se ajanee saman asian kuin TMax ja edullisemmin (power commander maksaa jenkeissä 290 taalaa, autotunen saa varmaan noin 300 taalaan. Putsariksi tullee pipercross, pitää ottaa samalla kun tilaan adrenalinilta putken.Eli tuohon hintaan on ihan kilpailukykyinen PC:hen ja muihin "vähän parempiin" bokseihin. Toin laatikon sitte itse Suomeen kun Jenkeissä kävin, eli lähettivät sen kaverin osoitteeseen siellä. Säästyi postikulut ja vähän muutakin...![]()
Mä ajattelin alotella PC-V:llä ja jos näyttää että homma ei pelitä, niin ostan sitten lisäksi autotunen. PC-V:n XR-version mukana tulee kartta pipercross + remus -paketille...
Night Rodin tankoa minäkin katselin, mutta tilasin Fehlingin vastaavan. Talven aikana joko Remus tai Termignoni tullee putkeksi. Bituboja olen myös miettinyt takaiskareiksi, vaikka XR1200X:n suspension kittiäkin taitaa saada ihan kohtuuhintaan. Siinä kai paranisi keulakin vielä vähän.
sanoi:Oletko jo edennyt takaiskareiden kanssa? Kyselin Öhlinsin HD908:n hintaa jenkeistä, tarjosivat $699 + rahti $125... Laskujeni mukaan tuosta tulisi noin 700e tullin ja ALV:n jälkeen... Kiinnostaisko kimppatilaus, jos saatais rahtikulujen osuutta per iskaripari alemmaksi?