• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HD-miehen seikkailut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nostalgia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
biggrin.gif

HD-miehellä taitaa tosiaankin olla ameriikanserkkuja
tounge.gif

BAD BOY BRAD 1

BAD BOY BRAD 2

BAD BOY BRAD 3

buttrock.gif

062802moto_prv.gif

Kyll mie sanoisin, että vaikka isänpäivään on vielä matkaa niin ehdottomasti toi "nostagian" tarina ansaitsis Suomen kirjallisuuden ykköspalkinnon!!!
Täähän on ihan täyttä "huuhaainnasta"

Moi,

antoisan kesäloman jälkeen olen palannut kirjoitushommiin ja olen jatkanut kässärin työstöä. Julkaisupäivästä ei ole vielä tietoakaan enkä aseta mitään päivämäärää. Voi mennä jouluun tai ens MP-messuihin, kuka tietää. Toivottavasti kuitenkaan ei.

Mutta sitten kun on tietoa, niin palaan asiaan. Ja tosiaan, nyt jäädytän nuo maistiaiset, koska se on aina pois valmiista pokkarista. Vaikka olishan se kiva jo nyt heti lukea, mutta kivempi sitä on sitten lukea, että saa roposilleen edes jotain vastinetta.

Näppiksen rummutuksen seasta,
Nostalgia

edittiä: aika hurja, 400 000 lukukertaa ylitty

Moi,

antoisan kesäloman jälkeen olen palannut kirjoitushommiin ja olen jatkanut kässärin työstöä. Julkaisupäivästä ei ole vielä tietoakaan enkä aseta mitään päivämäärää. Voi mennä jouluun tai ens MP-messuihin, kuka tietää. Toivottavasti kuitenkaan ei.
Mahtavaa, ja vaikka julkaisu ehtisi paljon ennen MP-messuja,
sinnehän näitä kannattaa ehdottomasti tuoda myyntiin!
Tänne vaan ilmoitusta, miltä osastolta kannattaa kysyä,
ja muistetaan ottaa riittävän iso painos, eikös joo? :)

Pahoin pelkään, että tuon kirjan lahjaksi ostamalla saa jonkun sopivan hullun
tutun tai sukulaisen innostumaan moottoripyöräilystä. Ihan totta.

Niin, muutama pienkustantaja on ottanut yhteyttä, joten siinä mielessä olen hyvissä asemissa. Mietiskelen myöskin omakustanteen järkevyyttä. Mutta nämä asiat sitten aikanaan.

[vettä myllyyn]Kässäri on taas edennyt ja kirjan juonen kulku on valmis. Tällä vauhdilla pokkari voi ehtiä hyvinkin vuodenvaihteeseen, tosin en lupaa/aseta mitään päivämäärää. Haluan kuitenkin pokkarin täyttävän ne odotukset, jotka sille nyt on jo luotu. Ja ehkä jopa ylittää ne. Tarkoitus kun on jo pitkään ollut kirjoittaa (melko) vakavakin kirja, joten siinä mielessä tämä edesauttaisi sitäkin projektia (josta puhuminen on tosin aivan liian aikaista).[/vettä myllyyn]

HD-miehessä tule muuten vilahtamaan eräs katu-uskottava sivuhahmo, joka koeyleisöllä testattuna, miellyttää kyynisintäkin paikkeria.

nimim. pulisongit ja näppis tulessa

Kiitoksia Nostalgialle, vasta nyt eksyin lukemaan HD-miehen seikkailut
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
Aivan hillitöntä tekstiä. Lautanen oli alkuun nenän alla lukiessani tarinaa, mutta siinä vaiheessa kun ensimmäisen kerran meni perunat nenään, oli lautanen pakko siirtää sivuun ja keskittyä lukemiseen.

Lukeminen taas vaikeutui siinä vaiheessa kun vesi valui silmistä
tounge.gif
biggrin.gif
.

Kunhan kirja/pokkari tulee painosta ulos, niin tulee hankittavaksi!!

ei saatana onkohan laillista tappaa ihmisiä nauruun?!!
Olin 10min sellaisessa tilassa etten saanut henkeä ollenkaan ja vesi lensi silmistä niin ettei laseista nähnyt läpi.
ja sitten vielä sanotaan nauru pidentää ikää.H-D miehen seikkailut jos kuolematta kestää niin elän tosi vanhaksi,metusalemit ja ylpöt on kevyttä kamaa ikänsäpuolesta.
sitä vaan ihmettelen että mistä kirjoittaja tuntee mun kaverin noin hyvin että tietää kaiken hänen toilailuistaan.
062802moto_prv.gif

Täällä jo perse hiessä innolla odotellaan malttamattomina pokkaria
062802jumpie_prv.gif

nostalgialle vinkkinä että pistä ständi pystyyn mp-messuille ja duunaa muutama ajo-T-paita jossa selässä/rinnassa sopivia sloganeita.

Mulle 1 kpl sitä jossa selässä lukee TANDÖR!, koko L

Aivan loistavaa materiaalia. Ja kun niitä pokkareita tulee saataville niin tässäkin olisi yksi kiinnostunut ostaja...

Back