Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyörä tietysti kokemuksen, taitojen ja lompakon mukaan. Ei 600cc Hornetissa ole oikeasti mitään hävettävää vaikka toiset sulle nauraa. Pieni pilisille pienet pyörät ja toisenlaisille sitten isommat ja kalliimmat pyörät ...Ja eipä ole 600 cc Honda(eikä oo ensimmäinen mopo) enää tämän talven jälkeen...En vain halunnut ostaa 30 000 € harrikkaa... Oma totaalinen hintaraja mp:ssä on n. 20 000 €... Kyseessä on kuitenkin vain moottoripyörä... Kaksi rengasta, moottori ja runko ympärillä...EN VAIN VIITSI MAKSAA ENEMPÄÄ... ehkä en vain ole TOSI harrastaja...![]()
Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta ero lähes kahden samanlaisen mp kesken...
Ja täällä on varmaan huomattavasti varakkaampia ihmisiä, kuin minä... Kannattaa vaikka käydä esim. tsekkaan Ducati osasto...
Fanaattisuutta ei korvaa mikään... Mersu miesten ajattelu maailma toimii varmasti samanlailla, kuin harley:n... Ei oo elämässä muuta kuin kyseinen merkki...Itse en jaksa enempää aiheesta vääntää... Ajokoon joku vaikka hevosella MP kypärä päässä...
13500e saat pitääÄitii... Pyyhkimään!et nyt sitte ymmärtänyt laittaa mitään linkkiä!!! piä paskasLisätietoja saa ku laittaa viestii mulle!!!
Löytyy myös tuolt myytävänä palstalta..![]()
![]()
" ota yhteyttä jos jaksat, tää on vaan leikisti myynnissä"![]()
Ei sua ainakaan liian innokkaasta tyylistä tarvi moittia, mä olisin saattanu jo tarjota pyörääni jos sellasta olisin myymässä![]()
![]()
Linkki
Kaikkien provojen äiti!Se hyvä puoli harrikassa on ettei tarvii cebari tai hornetti kuskeille kättä nostaa![]()
No mun ei ainakaan tarvitse ostaa kallista pyörää todistakseeni miehuuteni... Toisilla se voi ollakkin niin...Pyörä tietysti kokemuksen, taitojen ja lompakon mukaan. Ei 600cc Hornetissa ole oikeasti mitään hävettävää vaikka toiset sulle nauraa. Pieni pilisille pienet pyörät ja toisenlaisille sitten isommat ja kalliimmat pyörät ...Ja eipä ole 600 cc Honda(eikä oo ensimmäinen mopo) enää tämän talven jälkeen...En vain halunnut ostaa 30 000 € harrikkaa... Oma totaalinen hintaraja mp:ssä on n. 20 000 €... Kyseessä on kuitenkin vain moottoripyörä... Kaksi rengasta, moottori ja runko ympärillä...EN VAIN VIITSI MAKSAA ENEMPÄÄ... ehkä en vain ole TOSI harrastaja...![]()
Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta ero lähes kahden samanlaisen mp kesken...
Ja täällä on varmaan huomattavasti varakkaampia ihmisiä, kuin minä... Kannattaa vaikka käydä esim. tsekkaan Ducati osasto...
Fanaattisuutta ei korvaa mikään... Mersu miesten ajattelu maailma toimii varmasti samanlailla, kuin harley:n... Ei oo elämässä muuta kuin kyseinen merkki...Itse en jaksa enempää aiheesta vääntää... Ajokoon joku vaikka hevosella MP kypärä päässä...![]()
Mitä v**tua sä täällä meuhkaat muitten rahoista. Jos sä kehut yhdellä palstalla omistavasi Honda Monkeyn (!!!) ja Honda 70SEN (!!!) ja seuraavassa topicisa kerrot vankkoja mielipiteitäsi HD:stä, myöntäen myöhemmin, että et oo koskaan HD:llä edes ajanut, niin kommenttisi persaukisista HD:n ostajista tuntuvat kyllä aika korneilta. Ainut positiivinen asia kohdallasi on ollut tuo blade. Voi sanoa että, olet sentään mopoa ajanut. Mutta taidat olla persaukinen koko äijä. Olikohan bladekin GeMoney rahoituksella?Hei äijä!!! sulla ei ole senttiäkään rahaa!!! leikit ylihintasella paskalla!!! mitä sä oikein hillut?![]()
...No siis hei kato tää on niiku elämän tapa et hei sä et vaan tajuu hei sitä et tää on okeiheihei![]()
Kyllä mä meinaan softailin hankkia..vielä joskus kun hinta ollaa saatu tässä ihmeellisessä suomessa kohdalleen.Toivottavasti sä et koskaan hanki itselles H-D:tä.
Voisin ilmoittautua mukaan jos otetaan vaikka "kenen pissa lentää pisimmässä kaaressa" skabat, löysällä luonnollisesti...Vähän lyhentelin lainausta...... Esim. Rocker C... Onko se nyt OIKEASTI 28 900 € arvoinen peli...?
Kyseessä siis Rockeri
52 kW
117 Nm
Jos vertaa harrikan näitä pikkumopoja (mikä itseäni kiinnostaa) niin saako todella n. 20 000 € hinta erolla enemmän pyörää...?
Vertaa 1200 low
49 kW
98Nm
Täytyy toki myöntää, että tuo Rocker on hienompi ja yksilöllisempi, mutta n. 20 000€ luulis saavan jo melko yksilöllisen pelin...![]()
![]()
Olis tässä varaa ostaa vaikka neljä HD:tä tuohon pihalle tönöttämään ja pankista saa lisää, mutta kysymys onkin, että onko näissä hinnoissa mitään järkeä?
Vertaat siis svh:ta ja taxfree hintaa... Vertailukelpoiset vois olla 28 900 € vs. 14 400 €. 14 500 € on kuitenkin erisuuri kuin 20 000 €.
Mulla ei ole ollut tähän mennessä nähtävästi varaa ostaa kuin kaksi harrikkaa, mutta ruvetaanko kehumaan kenellä ois varaa ostaa niitä eniten?
Ps. Pikkumopoja verrattuna 600 Hondaan?
Tästä sinulle plussaa. Ja H-D:lle kans.Tässä tähän väliin katkelma HD:lta tulleesta viestistä, jossa kyselin hinnoista Suomen hinnoista:
You are very welcome to buy a Harley-Davidson motorcycle in any country you wish. Please be aware that there may also be issues of transport and registration involved.
The best dealer for you to speak to is Warr’s of London. They have helped many customers outside of the UK before and may be able to advise on the import process. Their telephone number is 020 7736 2934 and their website at http://www.warrs.com. I cannot advise on dealers outside of the UK.
Best wishes
Harley-Davidson UK Customer Services
Käykäähän tutustumassa hintoihin britteinmaalla
Nuijaseni se mikä on käsittämätön tä niin fat boin hinta suomessa 29000e ja englannissa 12500e = erotus 16500 euroa!!!Laskelma uudelleen sinulle nuija!Oletko jotenkin retard!!!Valitettavasti Suomessa on autovero, sekä arvonlisävero![]()
...Eikös toi 12500 ole kuintenkin aika kallis jos vertaa siihen sun tehdashintaan? vai mikä se oli?
ps. Ekalla sivulla on laskettu hinta paljonko säästät...n. 2-3te, mutta tuontivehkeille ei saa persaukiset lainaa ge-moneyltä![]()
12500 e liikeen myyntihinta käsittää verot ja liikevoiton![]()
Missä sä olit kun sitä järkeä jaettiin....?![]()
Street Bobista 2009
Lasketaan uudelleen puoli-ilmaisen hd:n hinta![]()
Lontoossa pyörä maksaa £8,945 eli €9,474(nordea 23.01.2009)
Arvonlisäveroa lontoon pyörässä on 15%
Veroton hinta 8238€
ArvonlisäVero Suomeen 22% = 1812€
Autovero 18950€*0.20 =3790€
Autoveron arvonlisävero 22%
3790€*0.22 = 833,8€
8238€+1812€+3790e+833,8e=14673,8€ +rahti ja sen alv osuus? sekä rekisteröinti + etulamppu...
Mukavaksi homman vielä tekee, ettei ilman alv-numeroa toimiva yksityishenkilö voi ostaa pyörää verottomasti EU:n sisällä....Jotain säästää vitunmoisella hommalla sekä saa maili+km/h mittarin