• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HD hinnat Suomessa - Sumeko sumuttaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gol5151
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko tässä tosiaan näin syvä kuilu Harrikat vs. muut pyörät?
Eii... "Just yanking their chains" kuten amerikassa sanotaan. Kiusataan kuten pikkusiskoa
wink.gif

Taantuma tarttui Harley-Davidsoniin

Moottoripyörävalmistaja Harley-Davidson suunnittelee leikkaavansa noin 1 100 työpaikkaa tämän ja ensi vuoden aikana. Myös tuotantoa supistetaan, Marketwatch kertoo.

Harley-Davidson tavoittelee toimilla 60 – 70 miljoonan dollarin vuotuisia säästöjä. Yhtiön osakekurssi on syksyn aikana laskenut noin 70 prosenttia.

Ja eipä ole 600 cc Honda(eikä oo ensimmäinen mopo) enää tämän talven jälkeen...  
biggrin.gif
En vain halunnut ostaa 30 000 € harrikkaa... Oma totaalinen hintaraja mp:ssä on n. 20 000 €... Kyseessä on kuitenkin vain moottoripyörä... Kaksi rengasta, moottori ja runko ympärillä...EN VAIN VIITSI MAKSAA ENEMPÄÄ... ehkä en vain ole TOSI harrastaja...

Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta ero lähes kahden samanlaisen mp kesken...

Ja täällä on varmaan huomattavasti varakkaampia ihmisiä, kuin minä... Kannattaa vaikka käydä esim. tsekkaan Ducati osasto...

Fanaattisuutta ei korvaa mikään... Mersu miesten ajattelu maailma toimii varmasti samanlailla, kuin harley:n... Ei oo elämässä muuta kuin kyseinen merkki...Itse en jaksa enempää aiheesta vääntää... Ajokoon joku vaikka hevosella MP kypärä päässä...

Eihän esim. käytetyllä Ducatilla ajaminen ole sen kummempaa kuin millään muullakaan.Kyllä niitä on kohtuullisen samoihin hintoihin saatavilla.Ihan niinkuin Harrikoitakin.Molempia on ollut ja on edelleenkin enkä todellakaan ole mikään Kroisos.Ne joilla on perstasku kunnossa ajaa uusilla ja jotkut aika kalliillakin pelillä.Ihan saman ajofiiliksen olen saanut käytetylläkin kuin uudella.

1632299-400_pitt1.jpg

Tämä kyseinen "kuva" vaan kertoo KAIKEN...
tounge.gif

Mut kuka mistäkin tykkää.....
073.gif
Aika pätevän näköinen laitos, saa liikuntaakin startatessa eikä tarvi pelätä sekoittavansa omaa laitetta toisen pyörään Mutterin edessä  
biggrin.gif

Eikä siinä mitään pahaa ole jos tykkää ajella Nissan Sunnylla tai Toyota Corollalla, hyviä laitteita ja sopivat tarkoitukseensa
smile_org.gif
Tuosta kuvaan liittyvästä liikunnasta...vuosikausien käynnistely samaa jalkaa käyttäen johtanee siihen että ko. raajan lihakset pullistelevat voimaa uhkuen ollen huomattavasti raajaparin toista osapuolta uhkeampi; tunnistaako siten vanhan hd harrastajan siitä että toinen takajalka on kuin kessunhakkuupölökky ja toinen kuin heinäseiväs?
tounge.gif

Ja eipä ole 600 cc Honda(eikä oo ensimmäinen mopo) enää tämän talven jälkeen...  
biggrin.gif
En vain halunnut ostaa 30 000 € harrikkaa... Oma totaalinen hintaraja mp:ssä on n. 20 000 €... Kyseessä on kuitenkin vain moottoripyörä... Kaksi rengasta, moottori ja runko ympärillä...EN VAIN VIITSI MAKSAA ENEMPÄÄ... ehkä en vain ole TOSI harrastaja...

Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta lähes kahden samanlaisen mp kesken...

Ja täällä on varmaan huomattavasti varakkaampia ihmisiä, kuin minä... Kannattaa vaikka käydä tsekkaan Ducati osasto....
Totta on, että Suomessa Harrikat on hinnoiteltu helvetisti yläkanttiin. Tuo mun Bobbi ei maksanut yli kahtakytä tonnia...
sad_orig.gif
Toisaalta mua ei sieppaa lainkaan se, että jos joku sen kauheen euroläjän lyö tiskiin ja ajaa liikkeestä uudella 30k€ Road Kingillä tai Fättärillä. Eikä mua sieppaa sekään, jos joku maksaa uudesta Ducatista 30000€. Ducatin hinnoista ei vaan kukaan täällä ala narisemaan, mutta Duccen oletetusta huonosta luotettavuudesta kyllä...
nixweiss.gif
Kuitenkin samanveroisen suorituskyvyn saa ostamalla tonnisen tusinajapsikyykyn yli kymppitonnia halvemmalla. Eli joku muu juttu näihin kalliisiin ja "huonoihin" pyöriin vetää...
wink.gif
Mutta mitäs siitä sitten? En mä ainakaan pakota ketään ajamaan mun pyörällä. Ajakoot kukin ihan millä haluaa, ja maksakoot siitä laitteesta sen mitä rahkeet kestää tai vaikka yli. Ei se mun talouteen vaikuta, enkä ala arvostelemaan muita hölmöistä ostopäätöksistä. Kun vaihdoin customiin japsinakusta(joka oli ihan helvetin hyvä pyörä), en mä edes ajatellut ostavani japsicustomia, jotka ovat hienoja ja varmaankin hyviä, ehkä jopa teknisesti parempia kuin HD. Jotenkin vaan...vilpittömästi anteeksi nyt kaikille nipponcustomien omistajille...japsicustomit tuntuvat HD:n kopioilta.

omilla ansaituilla rahoilla ostin syksyllä uuden harrikan! olen ostokseeni erittäin tyytyväinen
biggrin.gif
ja pyörä on oma ei pankin
033102bebe_1_prv.gif

Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta ero lähes kahden samanlaisen mp kesken...
Joo onhan ne melkein samanlaisia, ihan kuten CBF600 ja CBR600RR, ei juurikaan eroa.
Loistava vertaus... Toinen on kyykky ja toinen retroihme... Anteeksi... Taisi tuo Rocker olla matkailuohjus ja low polkupyörä...

Mutta eipä taida minkään Hondan hintaeroksi tulla 16 000 €...paitsi ehkä Goldwing ja manki... Äläkä rupea luettelemaan niiden kromipulttien ja leveämmän takarenkaan eroja... Niistähän muodostuu 16 000 €... Anteeksi laskuvirhe... Niin ja Ducatit ovat yhtälailla ylihinnoiteltuja... Mutta siitä en tiedä kuinka paljon maahantuoja repii välistä...

1632299-400_pitt1.jpg

Tämä kyseinen "kuva" vaan kertoo KAIKEN...
tounge.gif

Mut kuka mistäkin tykkää.....
073.gif
Aika pätevän näköinen laitos, saa liikuntaakin startatessa eikä tarvi pelätä sekoittavansa omaa laitetta toisen pyörään Mutterin edessä  
biggrin.gif

Eikä siinä mitään pahaa ole jos tykkää ajella Nissan Sunnylla tai Toyota Corollalla, hyviä laitteita ja sopivat tarkoitukseensa
smile_org.gif
Tuosta kuvaan liittyvästä liikunnasta...vuosikausien käynnistely samaa jalkaa käyttäen johtanee siihen että ko. raajan lihakset pullistelevat voimaa uhkuen ollen huomattavasti raajaparin toista osapuolta uhkeampi; tunnistaako siten vanhan hd harrastajan siitä että toinen takajalka on kuin kessunhakkuupölökky ja toinen kuin heinäseiväs?
tounge.gif
Joo ja sähköstartin omaavien pyörien omistajilla on lihaksikas oikean käden peukalo...
tounge.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Lauantaita vaan kaikille!
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Meneppäs ensikesänä ihan huviksesi paikalliselle H-D diilerille ja kysele eroja pyörien välillä, ehkä pääset jopa koeajolle.
Niissä tosiaan on helvetisti eroa, usko tai älä, ovat aivan eriluonteisia pyöriä.

Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiin
062802moto_prv.gif
Mitä noil hooteil sit edes tekee???
Osta honda ni varmasti toimii
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Onkoo lintu vielä myynnissä? mä myin bleidini pois ja katselen jotain vähemmän jyrkkää katupyörää tilalle.
viel olis lintu tallis hyvään kotiin
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Onko sen linnun tiedot jossain saatavilla?

Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiin
062802moto_prv.gif
Mitä noil hooteil sit edes tekee???
Osta honda ni varmasti toimii
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Onkoo lintu vielä myynnissä? mä myin bleidini pois ja katselen jotain vähemmän jyrkkää katupyörää tilalle.
Osta tommonen, ei käy lihasten päälle  
talktohand.gif

honda_dax.jpg
Mulla on 3 Z 50 Mallia eri vuosikymmeniltä ja 1 CL 70.
ST on ihan hiano ja hankin vielä sellasenkin kun löytyy sopiva
smile_org.gif

Back