Eii... "Just yanking their chains" kuten amerikassa sanotaan. Kiusataan kuten pikkusiskoaOnko tässä tosiaan näin syvä kuilu Harrikat vs. muut pyörät?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eii... "Just yanking their chains" kuten amerikassa sanotaan. Kiusataan kuten pikkusiskoaOnko tässä tosiaan näin syvä kuilu Harrikat vs. muut pyörät?
Aika pätevän näköinen laitos, saa liikuntaakin startatessa eikä tarvi pelätä sekoittavansa omaa laitetta toisen pyörään Mutterin edessä![]()
Tämä kyseinen "kuva" vaan kertoo KAIKEN...![]()
Mut kuka mistäkin tykkää.....![]()
Onkoo lintu vielä myynnissä? mä myin bleidini pois ja katselen jotain vähemmän jyrkkää katupyörää tilalle.Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiinMitä noil hooteil sit edes tekee???![]()
Osta honda ni varmasti toimii![]()
![]()
![]()
Osta tommonen, ei käy lihasten päälleOnkoo lintu vielä myynnissä? mä myin bleidini pois ja katselen jotain vähemmän jyrkkää katupyörää tilalle.Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiinMitä noil hooteil sit edes tekee???![]()
![]()
![]()
viel olis lintu tallis hyvään kotiinOnkoo lintu vielä myynnissä? mä myin bleidini pois ja katselen jotain vähemmän jyrkkää katupyörää tilalle.Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiinMitä noil hooteil sit edes tekee???![]()
![]()
![]()
Joo onhan ne melkein samanlaisia, ihan kuten CBF600 ja CBR600RR, ei juurikaan eroa.Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta ero lähes kahden samanlaisen mp kesken...
Tuosta kuvaan liittyvästä liikunnasta...vuosikausien käynnistely samaa jalkaa käyttäen johtanee siihen että ko. raajan lihakset pullistelevat voimaa uhkuen ollen huomattavasti raajaparin toista osapuolta uhkeampi; tunnistaako siten vanhan hd harrastajan siitä että toinen takajalka on kuin kessunhakkuupölökky ja toinen kuin heinäseiväs?Aika pätevän näköinen laitos, saa liikuntaakin startatessa eikä tarvi pelätä sekoittavansa omaa laitetta toisen pyörään Mutterin edessä![]()
![]()
Eikä siinä mitään pahaa ole jos tykkää ajella Nissan Sunnylla tai Toyota Corollalla, hyviä laitteita ja sopivat tarkoitukseensa![]()
Totta on, että Suomessa Harrikat on hinnoiteltu helvetisti yläkanttiin. Tuo mun Bobbi ei maksanut yli kahtakytä tonnia...Ja eipä ole 600 cc Honda(eikä oo ensimmäinen mopo) enää tämän talven jälkeen...En vain halunnut ostaa 30 000 € harrikkaa... Oma totaalinen hintaraja mp:ssä on n. 20 000 €... Kyseessä on kuitenkin vain moottoripyörä... Kaksi rengasta, moottori ja runko ympärillä...EN VAIN VIITSI MAKSAA ENEMPÄÄ... ehkä en vain ole TOSI harrastaja...![]()
Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta lähes kahden samanlaisen mp kesken...
Ja täällä on varmaan huomattavasti varakkaampia ihmisiä, kuin minä... Kannattaa vaikka käydä tsekkaan Ducati osasto....
Loistava vertaus... Toinen on kyykky ja toinen retroihme... Anteeksi... Taisi tuo Rocker olla matkailuohjus ja low polkupyörä...Joo onhan ne melkein samanlaisia, ihan kuten CBF600 ja CBR600RR, ei juurikaan eroa.Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta ero lähes kahden samanlaisen mp kesken...
Joo ja sähköstartin omaavien pyörien omistajilla on lihaksikas oikean käden peukalo...Tuosta kuvaan liittyvästä liikunnasta...vuosikausien käynnistely samaa jalkaa käyttäen johtanee siihen että ko. raajan lihakset pullistelevat voimaa uhkuen ollen huomattavasti raajaparin toista osapuolta uhkeampi; tunnistaako siten vanhan hd harrastajan siitä että toinen takajalka on kuin kessunhakkuupölökky ja toinen kuin heinäseiväs?Aika pätevän näköinen laitos, saa liikuntaakin startatessa eikä tarvi pelätä sekoittavansa omaa laitetta toisen pyörään Mutterin edessä![]()
![]()
Eikä siinä mitään pahaa ole jos tykkää ajella Nissan Sunnylla tai Toyota Corollalla, hyviä laitteita ja sopivat tarkoitukseensa![]()
![]()
Tuota noin, itsehän aloit vertailemaan kahta erityyppistä pyörää. Ei liene mun vika jos et ymmärrä niiden eroja.Loistava vertaus... Toinen on kyykky ja toinen retroihme... Anteeksi... Taisi tuo Rocker olla matkailuohjus ja low polkupyörä...
Selvä...sovitaan niin etten ymmärrä...Tuota noin, itsehän aloit vertailemaan kahta erityyppistä pyörää. Ei liene mun vika jos et ymmärrä niiden eroja.Loistava vertaus... Toinen on kyykky ja toinen retroihme... Anteeksi... Taisi tuo Rocker olla matkailuohjus ja low polkupyörä...
Onko sen linnun tiedot jossain saatavilla?viel olis lintu tallis hyvään kotiinOnkoo lintu vielä myynnissä? mä myin bleidini pois ja katselen jotain vähemmän jyrkkää katupyörää tilalle.Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiinMitä noil hooteil sit edes tekee???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mulla on 3 Z 50 Mallia eri vuosikymmeniltä ja 1 CL 70.Osta tommonen, ei käy lihasten päälleOnkoo lintu vielä myynnissä? mä myin bleidini pois ja katselen jotain vähemmän jyrkkää katupyörää tilalle.Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiinMitä noil hooteil sit edes tekee???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()