Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vituttaako?EI PIDÄ MAKSAA KOHTUUTTOMIA SUMMIA!!! ONKO SE VAIKEETA YMMÄRTÄÄ!!!
NJo ei kuyn mulla oli kuume, no vittu saa olla melkone kuume että maksaa 30ke pataraudasta joka on kehitetty aikojen alussa.
Ei, mutta epäilen, että jollakin on valot päällä ilman, että ketään on himassavituttaako?EI PIDÄ MAKSAA KOHTUUTTOMIA SUMMIA!!! ONKO SE VAIKEETA YMMÄRTÄÄ!!!
NJo ei kuyn mulla oli kuume, no vittu saa olla melkone kuume että maksaa 30ke pataraudasta joka on kehitetty aikojen alussa.
Köyhillä se vaan vaatii hieman isomman kuumeen ennen kuin tuollaisen raskii ostaaEI PIDÄ MAKSAA KOHTUUTTOMIA SUMMIA!!! ONKO SE VAIKEETA YMMÄRTÄÄ!!!
Vähän lyhentelin lainausta...... Esim. Rocker C... Onko se nyt OIKEASTI 28 900 € arvoinen peli...?
Kyseessä siis Rockeri
52 kW
117 Nm
Jos vertaa harrikan näitä pikkumopoja (mikä itseäni kiinnostaa) niin saako todella n. 20 000 € hinta erolla enemmän pyörää...?
Vertaa 1200 low
49 kW
98Nm
Täytyy toki myöntää, että tuo Rocker on hienompi ja yksilöllisempi, mutta n. 20 000€ luulis saavan jo melko yksilöllisen pelin...![]()
![]()
Olis tässä varaa ostaa vaikka neljä HD:tä tuohon pihalle tönöttämään ja pankista saa lisää, mutta kysymys onkin, että onko näissä hinnoissa mitään järkeä?
Nyt kuule saat perustella ton jutun aika hyvinmiten jotkut viitsii ajella japseilla vaikka rahaa kai olisi Moottoripyöräänkin![]()
Ei fanaattisuutta tartte perustella...Nyt kuule saat perustella ton jutun aika hyvinmiten jotkut viitsii ajella japseilla vaikka rahaa kai olisi Moottoripyöräänkin![]()
![]()
*olen kuulolla*
No jaa...ei kai se nyt "pyörällä tunarointia" ole jos laite simahtaa keskelle risteystä. Sattuu varmaan meille taviksillekin joskus... Ainakin on mulle sattunut. Sekä HD:lla, että Kawalla. Molemmilla kerroilla kuskin vika. Pyörä ok.