Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mua ainaki otti pattiin syksyn viimeisillä ajoreissuilla, ku oma vakiomopo ei mee ku sen 290 todistetusti.. Ja kaveri turbolla vaan vihelsi ohi.. Ja ihan SUOMESSANii.. Suomessa pyörät kulkee maksimissaan 120km/hJa taas ajellaan SUOMESSA !![]()
Niin, kyllähän monetkin käsittelee päivittäin "isoja ropoja", mutta se onkin sitten ihan eri asia kenen ne onNiinja onhan toi niille kallis, ketkä ei ole tottuneet käsittelemään isoja rahoja.![]()
Ja busako ei ole ruma? Nopea mutta ruma. Ihan kuin minäkin!Nopeampi kuin busa tai ei....
Mutta on tuo pyörä niin saatanan ruma etten ottais tota ees maksusta...
Mutta on silti paremman näköinen kuin Busa.kova saavutus kyseiselta merkiltä vaikka tuo pyörä muuten ei silmää miellytä.
joo, ja on tietenkin ensimmäisenä saantipaikallaMut onhan se komiaa, jos on Esson baarissa näyttää mustaa valkoisella miten on tutkaan vedetty eniten. Nopein on parasJoo, mä oon samaa mieltä. Mitä väliä, meneekö 300, 305 vai 310 kun ei sitä vauhtii kuitenkaan pääse ajamaan melkein koskaan...Harvemmin kovaa huippunopeutta pääsee hyödyntämään.![]()
Ja jos ajaa nopeiten , niin sitten myöskin varmaan saa helpoiten...(n....a )![]()
![]()
Nii.. jos tie sinne sattuu olemaan suorajoo, ja on tietenkin ensimmäisenä saantipaikallaMut onhan se komiaa, jos on Esson baarissa näyttää mustaa valkoisella miten on tutkaan vedetty eniten. Nopein on parasJoo, mä oon samaa mieltä. Mitä väliä, meneekö 300, 305 vai 310 kun ei sitä vauhtii kuitenkaan pääse ajamaan melkein koskaan...Harvemmin kovaa huippunopeutta pääsee hyödyntämään.![]()
Ja jos ajaa nopeiten , niin sitten myöskin varmaan saa helpoiten...(n....a )![]()
![]()
![]()
![]()
zetori on kuin valaankyrpä ja 12 kawio busaakin kankeampi!! Onkohan semmosen joku todistettavasti saanut kääntymään mutkaanJa busako ei ole ruma? Nopea mutta ruma. Ihan kuin minäkin!Nopeampi kuin busa tai ei....
Mutta on tuo pyörä niin saatanan ruma etten ottais tota ees maksusta...
Kyllä zzr1400 on sentään nätti pyörä. Ja silloin kun minulla oli zx12r niin se ainakin oli parempi kuin busa!
Nyt paras pyörä on nykyinen pyöräni!!!
Strittaa HKL:ää öögaan
Toi on sit kurjaa hommaa, ku joutuu venttaa sporaa tai busaa pysäkillä. Noi liikennelaitoksen dirikat, tai mitä dirikoita ne on ku näistä asioista määrää, sais panna enemmän sellasii katoksii ja penkkejä pysäkeille, et niillä olis vähän kivempi ventata. Niitä on kyllä aika paljon sellasii kikkoja, joiden avulla saa sporan tai busan tuleen nopeemmin ku se muuteen tulis. Niit kantsii käyttää, jos ei viitsi kauaa stondata pysäkillä. Me just pamistiin yhessä jengissä niistä kikoista. Mulla on omat jujuni, mut mä opin paljon lisää...
"Ajakaa millä ajatte ja Busalla loput"![]()
![]()
zetori on kuin valaankyrpä