• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hayabusan syöjä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onhan se niin että niin busalla kuin muillakin saa suomesssa ajaa vain 120 km/ h paitsi suljetulla radalla tai lentokentällä mutta aina puhutaan huipuista 300 ja ylikin mutta kun katselee noita lentokenttäajojen huippuja niin harva kuitenkaan vetää niin paljon kuin pyörästä lähtee ja varmaan jotka kisoihin menee mittauttamaan ovat kaikki kestoverto kuskeja kovempia vääntään mutta palstoilla on vaan kovia ja erittäin kovia kuskeja jotka pitää .300km/ h pilkkanaan .mutta ajakaa se ensin niin näette mikä vaiva siinä on . kokemusta mulla on monesta moposta joilla on ajettu täällä ja ympäri eurooppaa lujaa on menty oikein luvan kanssa.
Busa (ilman rajoitinta ja noin 180hv takapyörästä) (317näytölle) löytyy omasta tallista mutta on siellä myös -70 mallin tuutti
k1 ja kummassakin on omat hienot puolet niinkuin muissakin pyörissä . Minä olen sitä mieltä että jätetään turha uhoominen ja keskitytään olennaiseen ELI AJAMISEEN . KAUNIISIIN PYÖRIIN ja NAISIIN JOITA ON JO PALJON MOPOILEMASSA SILLÄ SIINÄ SILMÄ LEPÄÄ.

Nopeampi kuin busa tai ei....

Mutta on tuo pyörä niin saatanan ruma etten ottais tota ees maksusta...

Nykyään, kun haastetaan jos jonkimoisesta nettikirjoittelusta oikeuteen... Niin olen sitä mieltä, että haastetaan tuo mp maailma oikeen porukalla, kun tästä threadista on tulossa semmonen vääntö ja ihan siksi vaan kun ovat muotoilleet tuon otsikon noin
062802moto_prv.gif
.

asiasta viienteen...olen huomannut että, kun puhe on busasta niin joku alkaa aina jossain vaiheessa " mut lentokenttä ajoissa...." juttuja poriseen.
Syy siihen että otin lentokenttä-kortin esiin, on se, että se kuvastaa aika hyvin pyörän käytännön nopeutta, eikä paperilla tai suola-aavikolla ajettuja teoreettisia haamusaavutuksia.

Itellä ei busaa ole, eikä yhden koeajon perusteella tulekaan.. Huippunopeudesta vaan kun on puhe niin tutka ei valehtele.

Että saadaan lisää vettä kiukaalle, niin ostakaa Busa ja heti miten Viaberille turbotettavaksi, vähän öhlinsiä ja yoshimuraa. Teillä on pyörä jossa on about 280hv joka kulkee ties mitä. Voitte jäännösrahoilla ostaa monttupyörän tai kilvettömän eikä Agustan summa ole kasassa
033102bebe_1_prv.gif

Se siitä kannattaako vakio Italialaisesta maksaa. Toinen juttu että ton Agustan hintaan saat 10R, R1, Gixxerin 1000RR:n (melkein samantehoisen kyykyn) ja vielä kaupanpäällä helvetin kivan monttupelin.

...Näissä superväännöissä on sellaista Matti&Mervimäistä tunnelmaa...
Ihan kuin motoristien 7päivää lukisi...
Paitsi että täällä ei saa mustaa silmää, eikä puukosta.
Noh... toisaalta täältäkin lähtee aika helposti käräjille  
nixweiss.gif

ps. Italiaanon hinnalla saa vissiin parikin Busaa joten siinä mielessä tilannehan on suunnilleen 600 / 300 (siis km/h)  
tounge.gif
Noin laskettuna 16 kpl pappatuntureita kulkee 640 kmh. Eikä maksais kun n. 15k€ yhteensä.  
tounge.gif

Entäs Y2k sitten niiden tekstiä lainatakseni: Most Powerful Motorcycle Ever to Enter Series Production" and the "Most Expensive Production Motorcycle". Powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine, the SUPERBIKE has demonstrated over 300 hp and 425 ft/lbs of torque on the Dyno Jet 200, and has been clocked at a record-breaking 227 mph.
Eiköhän tuokin noiden MP-maailman normeihin sopisi
smile_org.gif

Harvemmin kovaa huippunopeutta pääsee hyödyntämään
confused_orig.gif
.
Joo, mä oon samaa mieltä. Mitä väliä, meneekö 300, 305 vai 310 kun ei sitä vauhtii kuitenkaan pääse ajamaan melkein koskaan...
Mut onhan se komiaa, jos on Esson baarissa näyttää mustaa valkoisella miten on tutkaan vedetty eniten. Nopein on paras  
tounge.gif
biggrin.gif
Ja jos ajaa nopeiten , niin sitten myöskin varmaan saa helpoiten...(n....a )
baaa.gif

" Minä olen sitä mieltä että jätetään turha uhoominen ja keskitytään olennaiseen ELI AJAMISEEN . KAUNIISIIN PYÖRIIN ja NAISIIN JOITA ON JO PALJON MOPOILEMASSA SILLÄ SIINÄ SILMÄ LEPÄÄ. "

Erittäin hyvin sanottu. Jo kuudetta kevättä kun näitä samoja vääntöjä täällä lukee niin väkisinkin ajattelee että Hohhooijjaa...310 tai 315..So What?

Mutta onneksi on ajokelit ja -fiilikset ihan nurkan takana että voi alkaa keskittyä taas siihen itteensä.

062802moto_prv.gif

Busa ei ole syötävissä.
033102bebe_1_prv.gif
Aivan sama mitä sanotte. Agusta on Agusta, sillä on oma gloria jota ei saa muuta kuin näytöillä. Agusta teki sen aikanaan ja sen ansaitsee. Busalla on omansa, mutta zzr:t ja muut saavat sen ansaita näytöillään samalla tavalla, jos pystyvät. Legendat ovat legendoja ja wanna beet ovat muita. Se on vaan niin, että kehitys kehittyy eikä mikään pyörä ole ikuiseti nopein. Historiankirjoissa näkyy Agusta ja Busa, Vincent, Megola... mutta näkyykö zzr1400 ja muut, sen aika näyttää.

Vaikuttaa ihan sybäkältä peliltä. Saas nähdä monta noita rantautuu tänne ja minkälaiset jonot on Penttilän ovella
smile_org.gif

Itse en ainakaan tunne tarvetta vaihtoon tässä vaiheessa.
talktohand.gif
biggrin.gif
wink.gif

Back