Onhan se niin että niin busalla kuin muillakin saa suomesssa ajaa vain 120 km/ h paitsi suljetulla radalla tai lentokentällä mutta aina puhutaan huipuista 300 ja ylikin mutta kun katselee noita lentokenttäajojen huippuja niin harva kuitenkaan vetää niin paljon kuin pyörästä lähtee ja varmaan jotka kisoihin menee mittauttamaan ovat kaikki kestoverto kuskeja kovempia vääntään mutta palstoilla on vaan kovia ja erittäin kovia kuskeja jotka pitää .300km/ h pilkkanaan .mutta ajakaa se ensin niin näette mikä vaiva siinä on . kokemusta mulla on monesta moposta joilla on ajettu täällä ja ympäri eurooppaa lujaa on menty oikein luvan kanssa.
Busa (ilman rajoitinta ja noin 180hv takapyörästä) (317näytölle) löytyy omasta tallista mutta on siellä myös -70 mallin tuutti
k1 ja kummassakin on omat hienot puolet niinkuin muissakin pyörissä . Minä olen sitä mieltä että jätetään turha uhoominen ja keskitytään olennaiseen ELI AJAMISEEN . KAUNIISIIN PYÖRIIN ja NAISIIN JOITA ON JO PALJON MOPOILEMASSA SILLÄ SIINÄ SILMÄ LEPÄÄ.
Busa (ilman rajoitinta ja noin 180hv takapyörästä) (317näytölle) löytyy omasta tallista mutta on siellä myös -70 mallin tuutti
k1 ja kummassakin on omat hienot puolet niinkuin muissakin pyörissä . Minä olen sitä mieltä että jätetään turha uhoominen ja keskitytään olennaiseen ELI AJAMISEEN . KAUNIISIIN PYÖRIIN ja NAISIIN JOITA ON JO PALJON MOPOILEMASSA SILLÄ SIINÄ SILMÄ LEPÄÄ.