No kyllä varmasti on kawa kova ja valtavan hyvin toimiva peli. Mutta jos ei seitsemässä vuodessa ole tuon enempää saatu puristettua tehoa, niin ei ole kyllä kaiken hehkutuksen arvoinen laite. Eipä sillä onhan siinä varmasti muutakin kehitystä tapahtunut, kuin nuo muutamat hassut hevoset, mutta se tärkein, eli munakkuus on tuosta laitteesta jäänyt pois. Mun mielestä kawassa ei saa sen hinnalle vastinetta. Mutta eipä se mua haittaakaan, kun en todellakaan ole sitä hankkimassa.Totta. Kannattaa kuitenkin muistaa että sama pätee kumpaankin mopoon. Ei tuo busan tuloskaan yllä parhaiden yksilöiden tasolle,vaan edustaa tommosta keskitasoa. Vaikka kawa täyttää mitkä saastenormit niin eikö siinä nyt pidäkkin olla löylyä enemmän kuin vuonna -99 julkaistussa laitteessa?! Mielenkiinnolla jään odottamaan suzukin vastaustaKahta yksilöä vertailemalla ei välttämättä näe koko totuutta tehoeroista, kyllä monessa eri testissä tehoero on ollut paljon isompi Kawan hyväksi. Mutta merkittävämpi tekijä on mun mielestä just se että Kawa täyttää euro3 normit ja silti siitä löytyy noinkin paljon enemmän löylyä.![]()