Puhelimessa kerroit käyttäväsi V-PoweriaOnhan selvää että useimmat riisuvat peilit ja kaikki turhat sälät pois. Mutta mä en, kaikki varusteet mukana, peilt/vakio pleksi/ työkalupussi/ 95e bensa jne. kuvatus laitteestaHienoa, että usko riittää tuohon että supersporttipyörä voittaa tuollaisen hummerin painoisen matkalehmän kyseisessä haasteessa.300km/h ylitys on lastenleikkiä, kuten sanottu. Aika huolestuneelta muuten ksthb kuulosti puhelimessa, kun korotetulla äänellä vaati, etten saa irrottaa peilejä. Tiedättekö mitä; irroitin ne kuitenkinIlmeisesti alkaa pelko hiipimään niskaan, että musteri jää starttimoottorille
Lopputuloksia odotan henkilökohtaisesti innolla!![]()
Seuraava kysymykseni onkin, että meinaako noilla raskailla huonoilla tehopainosuhteilla köröttelevät busanistit riisua peilinsä tähän all-mighty -suoritukseen, vai onko tämä toimenpide välttämättömyys vain näille ratahirmukiksuttimille?![]()
![]()
Toki pienen muutoksen tein, nimittäin tihensin välityksiä. Pudiksen 302 km/h vedon jouduin ajamaan 5 vaihteella joka meni jo hiukan vetoalueen yli.
Nyt välitys osuu 6- vaihteella kohdilleen ja parannusta haetaan loppunopeuteen. Hyvin onnistuneella vedolla veikkaisin 2-3 km/h lisäystä lopareihin. hmm.. näin ainakin toivoisin
Ja syy miksi et ota peilejä pois oli kuulemma se, ettet saa niitä pois
Sen takia vaadit kovasti minuakin pitämään peilit paikallaan![]()
![]()
Nythän sulla on valmiiksi hyvät tekosyyt, miksi musteri jää Gixxerille![]()
Perimmäinen tarkoitus oli saada gixu uudestaan dynoon jotta nähdään todelliset tehot (jotain juttuja tiedän noista dynoista mitä sinä Tyly et tiedä)
Bensa ja muut jutut oli tarkoitettu sinun hämäyttämiseksi. Sinun homma on selvittää mitkä jutut on hämäytyksiä/tosia
Hmm.. minä olen jo päässyt haluttuun tavoitteeseen
Kerran oot jo nielaissut koukun ja kohon vapoineen.
Hmm.. ai missä jutussa?? se jääköön sinun mietittäväksi....