• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hayabusa 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi K
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
no mutta kisabensoilla, ehehehiö. niillä silti lujaa on menty. taisi olla vähän myötätuulestakin apuja. tuulenvaikutus on melkoisen valtava kovissa nopeuksissa. 321 kmt 1070cc ruuvatulla prätkällä on kova lukema joka tapauksessa. pitkään oli eirasen zx12r kawa turbolla kovin lukema suomessa ja se oli 327 kmt. nyt jo monet ahdetut menevät paljon lujempaa. taisi jokunen vaparikin jo mennä isolohkoisena kovempaa. on ne hurjia. koskahan 400 menee rikki. siihenkään ei liene kovin montaa vuotta kulune.

Vapari busa tais ottaa v-boxiin päivän huiput 348km/h.
Missäs ne muut merkit näistä karkeloista muuten on?
baaa.gif

Suuri oli suzuki miesten osanotto. Busia oli porukasta ainakin puolet. Mutta hatunnosto tylyttäjän pyörälle, ei ihan jokaisella kilokyykyllä mennä yli 320.

Mutta hatunnosto tylyttäjän pyörälle, ei ihan jokaisella kilokyykyllä mennä yli 320.
Suuri hatunnosto, nyt vaan odotellaan suunsoittajien kommentteja, tai sitä että tuleeko niitä enää ;)
Eihän täällä kukaan ole kunnolla edes suutaan soittanut.

Pitäisikö kuitenkin minun tehdä jonkinlainen avaus että saadaan keskustelua aikaiseksi:

Kovaa meni mutta toisaalta ainoastaan 10km/h kovempaa kuin täysin vakio k8 busa ilman änkkäreitä.
Oliko se sittenkään niin hirmu tulos loppuunviilatulle gikserille??
wink.gif

Mutta hatunnosto tylyttäjän pyörälle, ei ihan jokaisella kilokyykyllä mennä yli 320.
Suuri hatunnosto, nyt vaan odotellaan suunsoittajien kommentteja, tai sitä että tuleeko niitä enää ;)

Pitäisikö kuitenkin minun tehdä jonkinlainen avaus että saadaan keskustelua aikaiseksi:

Kovaa meni mutta toisaalta ainoastaan 10km/h kovempaa kuin täysin vakio k8 busa ilman änkkäreitä.
wink.gif
Hmm...niii eipä tuo ny... mut gigseriksi kuitekki, eihän sitä oo tehty nopeusajoon vaan ihan johonkin muuhun
wink.gif

Ne on ihan eri motukat jotka on duunattu tuohon nopeuteen...kai
bowdown.gif

wink.gif
Aiemmin täällä kovaan ääneen huudettiin että tuskin menee 300km/h rikki, nyt kun se rikottiin selvästi on tuonkaltaiset provoyritykset mun mielestä heikkoja ;)

Tylyn gikserin kulkemisen lisäksi oli iloista huomata että moottorivelho PetriK on saanut myös K5:sta busaansa laitettua selvästi ja kulkupuoli alkaa sielläkin olemaan kohdallaan.

Toki vakio K8:sit on mennyt todella mukavasti. Eipä tolla kilosella vakiona ole tolle uudelle bussille mitään jakoa noissa karkeloissa.
Olet oikeassa, mutta mielestäni noiden kilosten kulussa on se ilahduttava homma, että peli on ihan toisenlaiseen tehty, mutta silti saadaan kulkemaan vaparinakin päälle 300km/h noissa kenttämenoissa.

Tähänhän mielestäni Rissasenkin "ysin" saama julkisuus perustui, koitettiin tehdä pyörästä jolla ei muuten olisi jakoa esim busseille tai zzr1400:lle, vehje joka kulkee ja kovaa.

Nyt jos olen oikeini ymmärtänyt, että Rissanenkin on alkanut rakentamaan Bussista ysin seuraajaa, niin olen hieman pettynyt. Aihiona tuo ei ole ollenkaan niin mielenkiintoinen mitä oli ajatus lujaa kulkevasta ysistä (vaikka tuokaan ei vakiokokoinen ollut).

Hyvin kyllä Tylyttäjän pyörä kulki. Oli varmaan odotetuimpia tuloksia ja porukkaa kasaantuikin melkoisesti lähettäjän radion ääreen kuulemaan nopeuslukemaa.

bowdown.gif

wink.gif
Niin no, rajoittajaa vasten mentiin pitkään..

Baarista kirjoittelen kännykällä
smile_org.gif

Jarim soitti ja kertoi, että myös gixxeri on nyt 200mph kerhossa. Vboxiin oli jäänyt yli 322km/h lukema
smile_org.gif

Erittäin suuret kiitokset jarim:lle ja ksthb:lle hienosta urheiluhengestä!

Raporttia penkistä suoraan. Kuuman ilman takia luvut jäivät kyllä melko pieniksi, mutta tarkoitus olikin säätää pyörä kisabensalle 100% kaasunasennon osalta, ja siinä onnistuttiin.

191hp normibensalla ja 193,5hp kisabensalla. Tosin lämpötila nousi koko ajan, eli ero on todellisuudessa jonkin verran enemmän. Dyno-Mightin porukka asentaa juuri todella massiivista tuloilmapuhallinta, jotta lämpöongelmista päästään lopullisesti eroon.

Mutta näillä mennään ja lopputulos nähdään huomenna, jos luoja suo ja pelit kestää
smile_org.gif
Ensimmäinen tavoite on päästä yli 300 ja ok tulos on mielestäni jos menee yli 310.
Jaha, noilla tehoilla ei pääse kolmea markkaa,sori vaan.
Jaa mulla riitti 165,78hp takapyörätehot 303 vauhtiin...gixxerillä
wink.gif

Raporttia penkistä suoraan. Kuuman ilman takia luvut jäivät kyllä melko pieniksi, mutta tarkoitus olikin säätää pyörä kisabensalle 100% kaasunasennon osalta, ja siinä onnistuttiin.

191hp normibensalla ja 193,5hp kisabensalla. Tosin lämpötila nousi koko ajan, eli ero on todellisuudessa jonkin verran enemmän. Dyno-Mightin porukka asentaa juuri todella massiivista tuloilmapuhallinta, jotta lämpöongelmista päästään lopullisesti eroon.

Mutta näillä mennään ja lopputulos nähdään huomenna, jos luoja suo ja pelit kestää
smile_org.gif
Ensimmäinen tavoite on päästä yli 300 ja ok tulos on mielestäni jos menee yli 310.
Jaha, noilla tehoilla ei pääse kolmea markkaa,sori vaan.
Jaa mulla riitti 165,78hp takapyörätehot 303 vauhtiin...gixxerillä
wink.gif
Erittäin hieno suoritus.
bowdown.gif

Typyn "starttimoottori" rykäs kyllä mellevät lukemat Jarim:n ajamana
biggrin.gif

Mitä mulle näin äkkisältään jäi mieleen et K8 putkiviritteinen meni 313km/h.

Njoo. 7 "täyskaasulähtöä" tälle päivälle. 4 omalla, 2 ksthb busalla ja 1 Tylyttäjän gixxulla.

Oma: 337, 335 (vaparina!), 340, 346.

ksthb:n Busa 318, 319.

Tylyttäjän gixxu 322.

Laitan käppyröitä ja tarkempaa dataa nettiin myöhemmin jos kiinnostusta on?

Sen verran voin Tylyttäjän gixxun (322km/h) ja oman pyörän (335km/h) vaparivedoista todeta että minulla 300km/h ylittyi 840m kohalla, Tylyttäjän gixxulla 970m kohdalla. Takarengastehot huhujen mukaan pitäisi olla samat joten matkalehmä vie starttimoottoria mennessä ja tullessa, se siitä tehopainosuhteen ylivoimaisuudesta?
wink.gif

Kaikki tulokset ksthb Busaa lukuunottamatta VBoxista, tai siis itseasiassa PerformanceBoxista joka tuo meillä oleva laite on.

Kiitos ja anteeksi.

No niin - tulihan sitä faktaa. Kovia ovat tulokset. Hyvin on kulkenut myös Tylyttäjän 1070cc gikseri - onnittelut tuosta tuloksesta omassa luokassaan.
bowdown.gif
Olet baarikeikan ansainnut
biggrin.gif

Ja jarim se näköjään osaa tosissaan nuo ajohommat kalustosta riippumatta.

Löytyyköhän jostakin jo virallinen tulossivu - olisi kiva nähdä millaisia 'mopoja' tuolla on ollut kaikkiaan kokeilemassa?

Aiemmin täällä kovaan ääneen huudettiin että tuskin menee 300km/h rikki, nyt kun se rikottiin selvästi on tuonkaltaiset provoyritykset mun mielestä heikkoja ;)
No minä en olekaan noita tuskin menee 300km/h kommentteja heittänytkään koska tiesin että sen yli menee helposti.
Ilmeisesti sääkin suosi tänään ja tuli poikkeuksellisen kovia tuloksia kaikille.
Kuitenkin kaikista eniten minut yllätti nämä vakio k8 busat, en olisi uskonut aivan noin kovia tuloksia tulevan niiden osalta.

Kuitenkin tylyn giksu vs. jarim busa karkeloissa kävi niin kuin epäilinkin, busa huonommasta teho/paino suhteestaan huolimatta oli nopeampi ja kiihtyikin selkeästi paremmin kuten jarim tuossa kirjoittikin.

Njoo. 7 "täyskaasulähtöä" tälle päivälle. 4 omalla, 2 ksthb busalla ja 1 Tylyttäjän gixxulla.

Oma: 337, 335 (vaparina!), 340, 346.

ksthb:n Busa 318, 319.

Tylyttäjän gixxu 322.

Laitan käppyröitä ja tarkempaa dataa nettiin myöhemmin jos kiinnostusta on?

Sen verran voin Tylyttäjän gixxun (322km/h) ja oman pyörän (335km/h) vaparivedoista todeta että minulla 300km/h ylittyi 840m kohalla, Tylyttäjän gixxulla 970m kohdalla. Takarengastehot huhujen mukaan pitäisi olla samat joten matkalehmä vie starttimoottoria mennessä ja tullessa, se siitä tehopainosuhteen ylivoimaisuudesta?  
wink.gif

Kiitos ja anteeksi.
Mielestäni JOKU ei ota huomioon vääntöä,mitä löytyy paljon enemmän busasta kun kilosista,vouhottaa aina vaan siitä teho/paino suhteesta ja sitten siinä käykin noin.
omg.gif
.

Todella hienoa tylyttäjä. En odottanut ihan noin hyviä lopareita mutta yli 300 km/h tiesin sen menevän. Hyvä,näytit monelle ja olisipa riittänyt tarinaa ellei pyörääsi sinne olisi saatu.

Back