joo,kyllähän tuo ois tarkotus 1kipale k8 mallia saada tänne,on se kumma kun kumitassulla on ollu hinta jo kauan tiedossa ja se liike mistä itse olen ollut kaupoissa ei tiedä vieläkään lopullista hintaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä saanee hetken odottaa, kuutisen kautta olen Suzukin omistanut ja sinä aikana ei Hirvonen ole muistini mukaan järjestänyt yhtäkään koeajotilaisuutta.Hirvosella kertoivat kovasti yrittävänsä saada sekä uuden Hayabusan että B-Kingin esittelypyöriksi kun ennakoivat että myynti tulee olemaan kovaa. Pitää kyllä seurata millon niitä koeajopäiviä järjestetään.![]()
Mihin tämä tieto perustuu?- nopee saa olla mikäli ensikeväänä haluaa mokoman allensa, tai sitten hivenen suhteetkin saattaa vaikuttaa asiaan.
Ei saa ei. Onhan noinkin käynyt, mm Suzukille.ei rahalla saa sitä mitä ei ole.
Nyt on syytä palata lähtökohtaan mikä pyörä on kyseessä!? Hayabusaa on tehty 8 vuotta lähes muuttumattomana ja kauppa on käynyt ympäri mailmaa ja niin Junttilassakin, eli harrastajamäärät ovat kohtuu suuret muihin sport touring pyöriin verrattuna. Ei oo mikäsattuu uutuusmalli kyseessä joita päivitellään kahden vuoden välein, eli päivityksen odotusta on ollut muuallakin kun Junttilassa."Junttilan Einarit" puhelee mitä puhelee, ensi keväänä varmaan peli löytyy niille alle jotka sen oikeasti haluavat ostaa ja löytyy hillotkin siihen. Ei näitä isoja uutuuksia ole vuosiin viety käsistä sitkun niitä on ollut saatavana. Tuppaa monella ostajakandilla olemaan riesana entinen peli josta pitäis saada kova hyvitys...![]()
taispas olla keväällä ja muistini mukaan M1800r ja m800 ja joku matkapärrä oli koeajossa....Sitä saanee hetken odottaa, kuutisen kautta olen Suzukin omistanut ja sinä aikana ei Hirvonen ole muistini mukaan järjestänyt yhtäkään koeajotilaisuutta.Hirvosella kertoivat kovasti yrittävänsä saada sekä uuden Hayabusan että B-Kingin esittelypyöriksi kun ennakoivat että myynti tulee olemaan kovaa. Pitää kyllä seurata millon niitä koeajopäiviä järjestetään.![]()
![]()
Ainiin joo, se Hirvosen Jounin oma iso intikka ja ilmeisesti jotain muita käytettyjä? Mutta ei näkynyt uutta GSX-R 1000 k7 eikä muitakaan MIELENKIINTOISIA pyöriä.taispas olla keväällä ja muistini mukaan M1800r ja m800 ja joku matkapärrä oli koeajossa....Sitä saanee hetken odottaa, kuutisen kautta olen Suzukin omistanut ja sinä aikana ei Hirvonen ole muistini mukaan järjestänyt yhtäkään koeajotilaisuutta.Hirvosella kertoivat kovasti yrittävänsä saada sekä uuden Hayabusan että B-Kingin esittelypyöriksi kun ennakoivat että myynti tulee olemaan kovaa. Pitää kyllä seurata millon niitä koeajopäiviä järjestetään.![]()
![]()
sama vkl ku muillakin alan liikkeillä Oulun suunnalla!!!![]()
Busalla pääsee joka paikassa,kovaaJos suunta olis Joensuu kerran vuodessa vois vaikka ostaa.
+1toi oranssi/musta väritys näyttää aika kivalta![]()