- Liittynyt
- 5.4.2006
Olen syvästi liikuttuneessa tilassa lueskellut ylistäviä kommentteja ja kokemuksia
ista. Onko siis kenelläkään huonoja kokemuksia
ista? Pakko niitäkin löytyä edes yksi!!! Vai uskaltaako kukaan kertoa?
ista. Onko siis kenelläkään huonoja kokemuksia
ista? Pakko niitäkin löytyä edes yksi!!! Vai uskaltaako kukaan kertoa?