• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

haukutaan delvakkia!

Voisko joku nyt valaista tyhmää, mikä tuossa delvacin litkussa on niin erikoista?  
biggrin.gif
Se että siitä saadaan aikaiseksi paskanjauhantaa vuodesta toiseen. Tukiaistakaan tuskin kukaan muistaa enää parin vuoden päästä, saatikka sitä kuka voitti idolsin tai Big Brotherin, mutta Delvac-legenda on kuolematon.

En ole Delvacia käyttänyt mutta Nilsiän öljysheikin manoil öljyä jos jostain saisi niin se olisi kaikkein parasta.
Oli ne aikoja kun sheikki mainosti Karpon ohjelmassa öljyään.

En ole Delvacia käyttänyt mutta Nilsiän öljysheikin manoil öljyä jos jostain saisi niin se olisi kaikkein parasta.
Oli ne aikoja kun sheikki mainosti Karpon ohjelmassa öljyään.
Man-öljystä sheikki totesi:

"MAN-öljy on hyvä öljy mihin tahansa, vaikka juotavaksi, mutta älkää he...tissä sitä mihinkään moottoriin laittako".

Eikös tuo ole jotain traktoriöljyy..?

Eppäilen kuumakestosuutta, joka saattaa johtaa karstaantumiseen -> männärenkaat jumiin jne.

Kaikkea pitää kokeilla. Vai pitääkö?
Tänään laitoin delvac mx koneeseen ja olin odotuksia täynnä
smile_org.gif

Karu totuus paljastui jo ennen kuin liikkeelle päästiin. Toimii huonommin kuin vanha musta öljy, joka koneesta valutin pois, merkki tuntematon.
Ajolenkin tulokset: vaihteet rusahtaa kovempaa, venttiilikoneisto pitää kovempa metelia. Olisin vaihtanut heti mp-öljyt tilalle, mutta liikkeet olivat jo suljettu. Huomenna viimeistään.
Yksinkertaisesti prätkäni ei ollut tarpeeksi hyvä delvacille
smile_org.gif

Suzuki sv 650 vm.99

Aivan liian raskaasti lisäaineistettu moottoripyöräkäyttöön.
Jengi luulee, että delevakki on hel***** hyvää moottoripyörässä, kun kytkin pitää niin hyvin....
No totta ****ssa se kytkin pitää hyvin, koska öljyn voiteluominaisuudet kärsivät suuren lisäainepitoisuuden vuoksi.
Itse en laittaisi heavy duty öljyä kun traktoriin.

bawling.gif

On se vaan niin paskaa, vuodesta ja pyörästä toiseen olen yrittänyt saada vehkeitä rikki vielä onnistumatta. Laitan heti tulokset julki, kunhan saan pyörän Delvacilla särkymään. Terveisin pitkän linjan testaaja ja totuuden julkituoja. PS. Neste turbo LXE on vähintään yhtä paskaa, silläkin olen yrittänyt pyöriä särkeä toistaiseksi kuitenkin onnistumatta.

Voisko joku nyt valaista tyhmää, mikä tuossa delvacin litkussa on niin erikoista?  
biggrin.gif
Eikössetuolla alussa jo tullut selväksi...

Vaihteet menee paikalleen ilman ongelmia, kone ei pidä enää ääntäkään, on muutenvaan ylivertaista plus että se on niin jumalattoman halpaa... Oliks muuta?  
biggrin.gif

PS. Ei, en käytä Delvaccia... Ei oo vielä uskaltanu...
"Kone ei pidä enää ääntäkään"
confused_orig.gif
?, siis ei käy??? Leikkasiko vai eikö ole uskallettu käynnistää
confused_orig.gif
biggrin.gif

Tässä jutussa on jotakin sellasta mitä mä en ainakaan hoksaa..

Itse en tiedä tosta Delvacista muuta kuin mitä googletin ja sen perusteella vaikutti olevan raskaan kaluston öljyjä. Jos noin on niin mitä ihmettä sillä on tekemistä MP:n kanssa?? Siksi, että on halpaa(ko)?

Ei kait nyt mopoon mene niin paljon öljyä, jotta se nyt euroissa tuntus..

No, joku varmaan selventää tätä vielä
smile_org.gif

Tässä jutussa on jotakin sellasta mitä mä en ainakaan hoksaa..

Itse en tiedä tosta Delvacista muuta kuin mitä googletin ja sen perusteella vaikutti olevan raskaan kaluston öljyjä. Jos noin on niin mitä ihmettä sillä on tekemistä MP:n kanssa?? Siksi, että on halpaa(ko)?

No, joku varmaan selventää tätä vielä
smile_org.gif
Aloita vaikka tuolta

Juu, delvacin käytössä on se paha puoli että kaiken maailman änkyttäjät ja merkkihuoltoon jonottajat tulevat suu vaahdossa selittään ettei Vaccia voi pyörään laittaa kun se niin vidun huonoo!

Muuta vikaa en ole vielä keksinyt, ja menty on vacilla noin 80.000 km.

sport05.gif

Itse tarttuisin lähinnä tähän seikkaan... Miks pitää jollain epäsopivalla edes leikkiä kun koko öljy on ihan mitätön kustannus suhteessa tän harrastuksen muihin kuluihin?

Meneekö siihen öljyyn ajokaudella se 20e, 50e vai 100e niin ihan sama. Pelleilyä moinen delvakki.

Itse tarttuisin lähinnä tähän seikkaan... Miks pitää jollain epäsopivalla edes leikkiä kun koko öljy on ihan mitätön kustannus suhteessa tän harrastuksen muihin kuluihin?

Meneekö siihen öljyyn ajokaudella se 20e, 50e vai 100e niin ihan sama. Pelleilyä moinen delvakki.
Eli loppujen lopuksi aika kumpi-kampi keskustelua aiheesta
smile_org.gif

Ei ne merkkikohtaiset öljyt välttämättä ole mitään kummosia mutta ei välttämättä huonojakaan.. Monasti noissa sertified "kamoissa" kyse on enempikin valmistajien keskinäisistä soppareista eikä välttämättä "paras voittakooon".

Toinen asian sitten, että mitenkä "normaali" kengän/kumin kuluttaja osaa noiden eroja arvioida. Eli, makuasioita maustettuna mututiedolla
bowdown.gif

Aivan liian raskaasti lisäaineistettu moottoripyöräkäyttöön.
Jengi luulee, että delevakki on hel***** hyvää moottoripyörässä, kun kytkin pitää niin hyvin....
No totta ****ssa se kytkin pitää hyvin, koska öljyn voiteluominaisuudet kärsivät suuren lisäainepitoisuuden vuoksi.
Itse en laittaisi heavy duty öljyä kun traktoriin.

bawling.gif
Nii, joku tyhmempi vois laittaa vaikka kuorma-autoon, rekkaan tai jopa kaivinkoneeseen...on ne hulluja?

Sä olet unelma!!!
Nimittäin tarvikeliikkeen ;)

Samaa itsekkin ihmettelen.
Enemmän itseäni ottaa päähän joku pönikkä tallissa pyörimässä kun että laittaa sopivan määrän mopoöljyä koneeseen kun vaihdon aika koittaa.

Olisi hieno juttu jos mopoilussa olisi öljyn kulutus isoin kulu. En myöskään viitsi edes pelleillä moisella aineella. Jotenkin uskon miljoonien budjetille pyörivän tuotekehitysosaston kavereiden tekemisiin jotka kertovat minkäkin öljyn sopivan mihinkin koneeseen. Jos öljyn valmistaja suosittelee jotain öljyä laitettavan traktoriin niin laitetaan sitä öljyä traktoriin. Miksi ihmeessä ne väittäisivät muuta?  
nixweiss.gif

Back