• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HASARI 2008 Kokoontuminen 8.-10.8.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voidaan kyllä käydä vaikka Ruovedellä autolla kaupassa/saa lainata autoa kauppareissulle, sikäli KUN en ole ajokuntoinen.
biggrin.gif
Heitetäänkös me kolikkoa siitä kumpi/kuka ajaa
033102beer_1_prv.gif
?
Klaava tuli, mä ajan menomatkan...
biggrin.gif

edit:
TeiniDX starttaa zäbaut ½päivän maissa kohti Ruovettä. Kyydissä: Jammuu, Minttu ja Premier. Jos jollain tooosipienellä ihmislapsella hajoaa kulkine juuri ½päivän maissa ja on vailla kyytiä, pirauttakoon:050-546 9291
Fisut on jo maustumassa...
cool.gif

Voidaan kyllä käydä vaikka Ruovedellä autolla kaupassa/saa lainata autoa kauppareissulle, sikäli KUN en ole ajokuntoinen.
biggrin.gif
Heitetäänkös me kolikkoa siitä kumpi/kuka ajaa
033102beer_1_prv.gif
?
Klaava tuli, mä ajan menomatkan...
biggrin.gif
Heh, just meinasin ehdottaa, et jos haette mut kyytiin, niin voin ajaa
cool.gif

Mut huomen illal vois soitella viel tarkennusta!

Aattelin jo että olen ainut joka, jättää pyörän kotiin ja tulee autolla. Mietin tossa että onko joku lähössä täältä uudelta maaltapäin ja haluais kyytiin tai sitten pääsiskö jonkun auton kyytiin?  Kun tuntuu pöljälle jos täältä päin on muitaki menossa, ni että kaikki ajaa sinne omalla autollaan. Voin ajaa sitte sunnuntaina pois sieltä ja vaikka menomatkankin ei tee tiukkaa  
biggrin.gif
pääsetkös lähtemään het perjantaina aamupäivällä? jos luvataan sadetta niin mieki oon menossa kotilolla...
niin ja muutkin saa pomppia kyytiin... torstai-illalla lyödään täällä lukkoon millä mennään, kun nähdään viikolopun sää...
Mulle kelpais erittäin mielellään kyyti. Ja lähden mielellään jo pe aamupäivällä.
Olen töissä, mutta liukuva työaika. Mites mikä on teidän aamupäivä? voisin päästä 12 aikaan lähtemään? onks se liian myöhästä?

Kattelin tossa noita säätietoja ja ei se kyllä vieläkään lupaa ruusuista keliä kun sunnuntaille, mutta kuka siitä sillon nauttii ainakaan ne joilla se kaamee kapula sillon on.

Autossa on vielä tilaa jos, joku muukin haluaa mukaan tulla.
Olen töissä espoossa ja asun Järvenpäässä joten tuosta matkalta voi hyvin poimia kyytiin.

Jos sääennusteet ei radikaalisti muutu niin Espoosta starttaa yksi Golf kohti Ruovettä perjantaina puolen päivän aikoihin. Kyytiin mahtuu vielä 2 ihmistä joita ei savullinen kyyti haittaa.
Mikään tilaihmehän tuo kinneri ei ole mutta kai sinne myös mopoilevien laukkuja saadaan mahtumaan tarvittaessa.
Edelleen mahtuu 2 kyytiläistä tai vaihtoehtoisesti mopoilevien tosimotoristien tavaroita kyytiin.

Jos sääennusteet ei radikaalisti muutu niin Espoosta starttaa yksi Golf kohti Ruovettä perjantaina puolen päivän aikoihin. Kyytiin mahtuu vielä 2 ihmistä joita ei savullinen kyyti haittaa.
Mikään tilaihmehän tuo kinneri ei ole mutta kai sinne myös mopoilevien laukkuja saadaan mahtumaan tarvittaessa.
Edelleen mahtuu 2 kyytiläistä tai vaihtoehtoisesti mopoilevien tosimotoristien tavaroita kyytiin.
Miten on Kriisi jos tuosta premieristä ja Bluesmanista ei kuulu tai jos aikataulu on liian myöhänen. Niin mahtuisinko kyytiin. Voisin jättää oman auton työpaikan autotalliin niin osin siitä espoosta lähössä kyytiin. Pystyyks suhun ottaa tässä illalla yhteyksiä viel jollain keinoin esim. puh jos vaikka iltaan mennessä olis pojista kuulunu että lähteekö mukaan ku ei me kolme ehkä sinne Golfiin viittitä ahtautuu
smile_org.gif

Niin tai voin minäkin sen numeroni antaa, mutta en viitti sitä ihan tässä antaa ettei kukaan hörhö ala soittelemaan
biggrin.gif

onkos sinne ketää enää motskarilla tulossa?
tounge.gif

joutuu varmaan käydä kurkkaamassa paikanpäällä vaikken jäämään kerkiäkkään, sato tai paisto
062802moto_prv.gif

Nyt kun näyttää siltä että kenellekään ei mökki kelpaa ni tullaan sit varmaan lauantaina ainaki piipahtamaan!
thumbs-up.gif

Ja ilmeisesti kotilon suojissa mekin
tounge.gif

Käytiinpä sitten wexin Ja Ansun kanssa vähän vakoilemassa menoa ja hemmetin mukavaltahan se vaikutti. Itse asiassa Soranorsut vaikuttivat ryytyneemmiltä kuin hippaväki. Hatunnosto siitä huolimatta sinnekin päin
smile_org.gif

Se huono puoli noissa kahvikäynneissä on, ettei millään ois malttanut lähtee pois, mutta kun lapselle jotain lupaa niin pidettävähän se on.

Toivottavasti keli hellii teitä tulevan yön, hyvältä näytti pois lähtiessä.

Muistakaahan lukaista nämä ketjut, niin tiedätte, mistä Hasarin iltanuotiolla puhutaan
smile_org.gif
:
Liivillisten toiminnasta
Ajoharjoittelupäivä Motopark 6.8.2008
Olihan se mukava kuulla kommentit päivän polttavista puheenaiheistakin  
biggrin.gif

tulipa käytyä vilkasemassa kans kuten lupasinkin mut ei uskallettu aitojen sisälle loikata joten kävästiin vaan kaffella, joo ja me oltiin just ne kaks hömelöö kotarilla ja jammulla ...
baaa.gif

btw näky siä sentää motskareitaki
tounge.gif

Näyttihän siellä pyöriä olevan, tosin 4 sarjoissa suurin osa.
nixweiss.gif

Käväisin lauantaina sievät pinkit tulpat teettämässä ja jatkoin sitten kotaseen. Tuli todettua, ettei kotanen ollut mun juttu.
crazy.gif

Ensimmäinen kotiutuja kiittää ja kumartaa! Olipa melkoiset hipat, vaikka yhden yön verran vain maltoin juhlia. Loistava meininki ja oli todella mukavaa nähdä kaikkia ihan livenä. Jatkoa seuraa varmasti ja ensi kerralla tulen pyörällä vaikka sataisi ämmiä kissojen kera.
bowdown.gif
buttrock.gif
talktohand.gif

kotona onnellisesti
smile_org.gif

kiitos vaan kaikille seurasta

mukavaa oli taas kerran ja naurettu niin että vatsa on kipee vieläkin. hyvin meni viikonloppu paitsi joku paikallinen halusi päästä uutisiin
crazy.gif

ja vaimo tuunasi hieman meidän bimmeriä ku kotiin lähdettiin
tounge.gif

Back