• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HASARI 2008 Kokoontuminen 8.-10.8.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonni, ollaan tulos perjantaina hyvissä ajoin paikalle ja tietystä syystä pakulla. Jos pk-seudulta päin jollakin tarpeen saada jotain maallista gearia mukaan voi toimittaa sen mulle kuljetukseen perjantaiaamuun mennessä. (ei nyt sit mitään 5xmonttupyörä juttuja, ei mahu niin paljon muitten tötteröiden lisäks..) Takasinkin tulee sitten sunnuntaina.. ehkä.  
wink.gif

Yhteyttä saapi eemelillä tai sitten soittaa 0409010531

Nonni, ollaan tulos perjantaina hyvissä ajoin paikalle ja tietystä syystä pakulla. Jos pk-seudulta päin jollakin tarpeen saada jotain maallista gearia mukaan voi toimittaa sen mulle kuljetukseen perjantaiaamuun mennessä. (ei nyt sit mitään 5xmonttupyörä juttuja, ei mahu niin paljon muitten tötteröiden lisäks..) Takasinkin tulee sitten sunnuntaina.. ehkä.
wink.gif

Yhteyttä saapi eemelillä tai sitten soittaa 0409010531
Loistosetti, pitääpä tuoda tuossa jossain vaiheessa vaatekassit sun kyytiin
smile_org.gif
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen...

Vaimo on tyytyväinen kun sen ei nyt tarvitse raahata reppua selässään
smile_org.gif

suorastaan loistavaa säätä lupailevat viikonlopuksi
bawling.gif

pitääkö sinne autolla lähteä
tounge.gif

suorastaan loistavaa säätä lupailevat viikonlopuksi
bawling.gif

pitääkö sinne autolla lähteä
tounge.gif
Pitää
biggrin.gif
juu, alkaa tuo ratakummeilla varustettu R6R olla yhä etäisempi vaihtoehto matkustamiseen näillä ennusteilla...
crazy.gif

Autolla siis
smile_org.gif

//Andyy
joo, kyllä tämmöiset "tosimotoristit" joutuu lähtemään autolla
biggrin.gif

tosin oli rouvan kanssa puhetta, että hän tulisi huoltoautona paikalle vasta lauantaina. pitänee ajaa kuitenkin sateessa. Riders on the storm
062802moto_prv.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

fuk...ehkä ton vielä sateessa ajelis, mutta rapulassa takas kotio?! Vaan eipä sitä sunnuntain säätä vielä tiedä.

Aattelin jo että olen ainut joka, jättää pyörän kotiin ja tulee autolla. Mietin tossa että onko joku lähössä täältä uudelta maaltapäin ja haluais kyytiin tai sitten pääsiskö jonkun auton kyytiin? Kun tuntuu pöljälle jos täältä päin on muitaki menossa, ni että kaikki ajaa sinne omalla autollaan. Voin ajaa sitte sunnuntaina pois sieltä ja vaikka menomatkankin ei tee tiukkaa
biggrin.gif

Aattelin jo että olen ainut joka, jättää pyörän kotiin ja tulee autolla. Mietin tossa että onko joku lähössä täältä uudelta maaltapäin ja haluais kyytiin tai sitten pääsiskö jonkun auton kyytiin?  Kun tuntuu pöljälle jos täältä päin on muitaki menossa, ni että kaikki ajaa sinne omalla autollaan. Voin ajaa sitte sunnuntaina pois sieltä ja vaikka menomatkankin ei tee tiukkaa  
biggrin.gif
pääsetkös lähtemään het perjantaina aamupäivällä? jos luvataan sadetta niin mieki oon menossa kotilolla...
niin ja muutkin saa pomppia kyytiin... torstai-illalla lyödään täällä lukkoon millä mennään, kun nähdään viikolopun sää...

Juu, ei mullakaan paras sadepyörä ole...
Eli vois tosiaan kelvata kyyti kotilolla, kun omaakaan ei ole
lookaround_orig.gif

Mulle sopis pe aamupäivänä lähtö hyvin, kun ihan tuota reissua varten on vapaapäivä
omg.gif
blush.gif

Aattelin jo että olen ainut joka, jättää pyörän kotiin ja tulee autolla. Mietin tossa että onko joku lähössä täältä uudelta maaltapäin ja haluais kyytiin tai sitten pääsiskö jonkun auton kyytiin? Kun tuntuu pöljälle jos täältä päin on muitaki menossa, ni että kaikki ajaa sinne omalla autollaan. Voin ajaa sitte sunnuntaina pois sieltä ja vaikka menomatkankin ei tee tiukkaa
biggrin.gif
pääsetkös lähtemään het perjantaina aamupäivällä? jos luvataan sadetta niin mieki oon menossa kotilolla...
niin ja muutkin saa pomppia kyytiin... torstai-illalla lyödään täällä lukkoon millä mennään, kun nähdään viikolopun sää...
Mulle kelpais erittäin mielellään kyyti. Ja lähden mielellään jo pe aamupäivällä.

Jos sääennusteet ei radikaalisti muutu niin Espoosta starttaa yksi Golf kohti Ruovettä perjantaina puolen päivän aikoihin. Kyytiin mahtuu vielä 2 ihmistä joita ei savullinen kyyti haittaa.
Mikään tilaihmehän tuo kinneri ei ole mutta kai sinne myös mopoilevien laukkuja saadaan mahtumaan tarvittaessa.

Jos sääennusteet ei radikaalisti muutu niin Espoosta starttaa yksi Golf kohti Ruovettä perjantaina puolen päivän aikoihin. Kyytiin mahtuu vielä 2 ihmistä joita ei savullinen kyyti haittaa.
Mikään tilaihmehän tuo kinneri ei ole mutta kai sinne myös mopoilevien laukkuja saadaan mahtumaan tarvittaessa.
Kaarra Niittarista mun duunin kautta, niin työnnän sulle kassit syliin.
Itse pääsen lähtemään vasta myöhemmin ja työnnän mopolla läpi sateen ja viiman suoraan savusaunan lauteille lämmittelemään.

Laita tiggeri mulle osotetta vaikkas privana, niin kurvaan sitä kautta aamupäivällä.

Back