Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielelläni tulisin, mutta pahasti näyttää siltä, että aikataulua ei saa täsmäämään vaikka kuinka yrittää. KELE !juujoo jos saa duunarit töihin ko viikonloppuna... jos tuun niin bluesmanin mökkiin, opitte tuntemaan kyllä miksi...![]()
Ei.Katottaskohan mua kieroon jos tulisin kotilolla lauantaina teitä moikkaamaan??![]()
Perskeleen sälli.. varmaan tuut... eiköhän tuohon mennessä jotain keksitä... Pistä vaikka lappu ovelle, et suljettu sairaustapauksen vuoksi *mitä, eikös krapula ole sellainen?*Mielelläni tulisin, mutta pahasti näyttää siltä, että aikataulua ei saa täsmäämään vaikka kuinka yrittää. KELE !juujoo jos saa duunarit töihin ko viikonloppuna... jos tuun niin bluesmanin mökkiin, opitte tuntemaan kyllä miksi...![]()
Monta teitä oli tulossa, mä kun en pääse tsekkaa maksuja...?Saittekos maksut perille, kun muakaan ei näemmä oo mihkään möksään lisätty. Ns. pioneerihenkinenkin käy ihan hyvin..
Minä tsekkaan maksut, mutta en koske mökkivarauksiinMonta teitä oli tulossa, mä kun en pääse tsekkaa maksuja...?Saittekos maksut perille, kun muakaan ei näemmä oo mihkään möksään lisätty. Ns. pioneerihenkinenkin käy ihan hyvin..
En mä oikeesti noin pelottava oleJos joku tahtoopi mökkipaikan ni minä ja Dego luovuttais omistamme...
Valitettavasti on vähän hankala päästä paikanpäälle joten laitelkaahan viestiä jos joku tahtoopi maksella meille mökkipaikoista..![]()
En mä oikeesti noin pelottava ole![]()
Kai sauna on lauantainakin käytössä ja lämpimänä?Alustava ohjelma lisätty ekaan viestiin.
V**tu joo... Muokattu viestiin.... Mutta uusia käsiohjelmia en prittaa....Kai sauna on lauantainakin käytössä ja lämpimänä?Alustava ohjelma lisätty ekaan viestiin.