hieronnallako ne opiskelijat nykyään rahoittaa toimeentulonsa?Mun pitää pistää hieroskellen et saan rahaa, jotta sais maksettua tuon ennakkomaksuhärdellinOpiskelijaelämä, ah![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hieronnallako ne opiskelijat nykyään rahoittaa toimeentulonsa?Mun pitää pistää hieroskellen et saan rahaa, jotta sais maksettua tuon ennakkomaksuhärdellinOpiskelijaelämä, ah![]()
![]()
No ainakin ne ketä sen osaahieronnallako ne opiskelijat nykyään rahoittaa toimeentulonsa?Mun pitää pistää hieroskellen et saan rahaa, jotta sais maksettua tuon ennakkomaksuhärdellinOpiskelijaelämä, ah![]()
![]()
![]()
Pärjää ilmankin, meil posarissa ei esim jääkaappi toiminutJos vaan onnistutaan saamaan jääkaappi möksään, eihän siitä muuten mitää tuu![]()
No niin tuli kyllä juotua ennenku saatiin jääkaappi kylmäks. Mut Posarissa oli sentään meri pelastamassa tilanteen...Hätätiltanteessa motoristi juo jopa lämpimiä juomia![]()
Ja telttailevalla motoristilla on aina jääkaappi "mukana"Pärjää ilmankin, meil posarissa ei esim jääkaappi toiminutHätätiltanteessa motoristi juo jopa lämpimiä juomia![]()
![]()
Teltan kanssa minäkin ajattelin tulla...Ja telttailevalla motoristilla on aina jääkaappi "mukana"Pärjää ilmankin, meil posarissa ei esim jääkaappi toiminutHätätiltanteessa motoristi juo jopa lämpimiä juomia![]()
![]()
![]()
![]()
Toi on liioittelua... se oli vaan...hidas viilenemäänPärjää ilmankin, meil posarissa ei esim jääkaappi toiminutJos vaan onnistutaan saamaan jääkaappi möksään, eihän siitä muuten mitää tuu
Hätätiltanteessa motoristi juo jopa lämpimiä juomia![]()
![]()
Kaikkea voidaan kysyä. Saattaa kuitenkin olla, että alueella on muitakin asukkaita, jotka haluavat aamiaisensa ajoissa ja ravintola alkaa valmistautumaan lounaaseen jossain vaiheessa, joten voi olla vaikea muokata heidän aikataulujaan. Kunhan meidän "neuvotteleva virkamies" saapuu jostain maailmalta, niin asia selvinnee.Oisko mahdollista, että yrittäisitte neuvotella tuon aamiaisen siirrosta lähemmäksi puolta päivää? Vaikkapa 10-12? Tai sitten 8-12, jos joku haluaa välttämättä aamuvirkkuilla. Kaikki tietää, että toi 8-10 ei oo millään lailla realistinen aika tälläsessä tapahtumassa.
Ops... Väärä nikki näemmä jääny auki.Mulla on pahat aavistukset siitä, kuka joutuu ajamaan mein rottelon kotiin (mahan kans ei yllä enää tos vaihees Ryhäsen stongaan...).![]()
Jääkaapissa kylmenee muumilimsat Smirrepullojen kans sulassa sovussa!![]()
Vahingosta viisastuneena: vielä viikko kesälomaa jäljellä tuon jälkeen....samalla kun odottaa epäilemänsä promillemäärän laskeutumista Gyy-positiiviselle tasolle että pääsee lähtemään ajoissa. ainakin pitkämatkalaiset.