• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HASARI 2008 Kokoontuminen 8.-10.8.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun pitää pistää hieroskellen et saan rahaa, jotta sais maksettua tuon ennakkomaksuhärdellin  
tounge.gif
Opiskelijaelämä, ah  
inlove.gif
hieronnallako ne opiskelijat nykyään rahoittaa toimeentulonsa?
tounge.gif

Minä ja Dego tullaan!  
thumbs-up.gif

Jos vaan onnistutaan saamaan jääkaappi möksään, eihän siitä muuten mitää tuu
omg.gif

Enivei, nähdään viimestään siellä!
033102beer_1_prv.gif

Oisko mahdollista, että yrittäisitte neuvotella tuon aamiaisen siirrosta lähemmäksi puolta päivää? Vaikkapa 10-12? Tai sitten 8-12, jos joku haluaa välttämättä aamuvirkkuilla. Kaikki tietää, että toi 8-10 ei oo millään lailla realistinen aika tälläsessä tapahtumassa.

^
itseasiassa tuo aamupala on yleinen käytäntö myös muissakin kokoontumisajoissa että kaheksalta alkaa. ne jotka ei tuohon kerkiä, niin.. oma häppee.. muttapa mutta, yleensä nämä kokkarit on aikataulutettu tapahtumien mukaan. aamupala 8-10, 10-12 juomaa ja ties mitä, 12-14 pelejä ja leikkejä, 14-16 saunaa, kokousta ja muuta ohjelmaa jne.. normisetti. get it?

sunnuntaina moni nousee ajoissa aamupalalle että saa tonttinsa siivottua ja kamansa pakattua, samalla kun odottaa epäilemänsä promillemäärän laskeutumista Gyy-positiiviselle tasolle että pääsee lähtemään ajoissa. ainakin pitkämatkalaiset.

kuka helevetti nuihin kekkereihin ny nukkumaan menee..

omg.gif

Oisko mahdollista, että yrittäisitte neuvotella tuon aamiaisen siirrosta lähemmäksi puolta päivää? Vaikkapa 10-12? Tai sitten 8-12, jos joku haluaa välttämättä aamuvirkkuilla. Kaikki tietää, että toi 8-10 ei oo millään lailla realistinen aika tälläsessä tapahtumassa.
Kaikkea voidaan kysyä. Saattaa kuitenkin olla, että alueella on muitakin asukkaita, jotka haluavat aamiaisensa ajoissa ja ravintola alkaa valmistautumaan lounaaseen jossain vaiheessa, joten voi olla vaikea muokata heidän aikataulujaan. Kunhan meidän "neuvotteleva virkamies" saapuu jostain maailmalta, niin asia selvinnee.

^^ ööö... minä tulen nukkumaan(kin)...  
lookaround_orig.gif

biggrin.gif

Edit: oli siis tarkotettu Jazzon viestin jatkeeksi, hidas kun oon...nukun siis nytkin

Mulla on pahat aavistukset siitä, kuka joutuu ajamaan mein rottelon kotiin (mahan kans ei yllä enää tos vaihees Ryhäsen stongaan...).
tounge.gif

Jääkaapissa kylmenee muumilimsat Smirrepullojen kans sulassa sovussa!
033102beer_1_prv.gif

aamiainen klo 8-10 on ihan ok.

10-12 ei oikein nappaa. sehän on jo lounas aikaa

ja v***u oon jo maksanu 8-10 ajoilla
biggrin.gif

Back