Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mä tiedä haastellisuudesta (riippuu pyörästä/nastoist tottakai) mut helvetin hauska se kyllä on!!!Kokeiles talviajoa. et ainakaan kyllästy, suht haasteellista. Riippuu tietty vähän mis päin Suomee budjaa mut ainaki tääl eteläs hauskaa. Herää ainaki ennen duuniin saapumista.
No haasteellista ja haasteellista. Mutta joka ajelukerta on erillainen. Millasta rengastusta sä käytät tälvella. Mulla tavallinen katupyrä ja siinä vähän karkeempaa kuvioo ja nastaa, pikkuisen vielä matalammat paineet kumeis.En mä tiedä haastellisuudesta (riippuu pyörästä/nastoist tottakai) mut helvetin hauska se kyllä on!!!Kokeiles talviajoa. et ainakaan kyllästy, suht haasteellista. Riippuu tietty vähän mis päin Suomee budjaa mut ainaki tääl eteläs hauskaa. Herää ainaki ennen duuniin saapumista.![]()
![]()
![]()
Et sitten ole kuitenkaan aikeissa pitää korttia taskussa...? SuMolla sarvet päässä on automaatio. Jopa tällaisella sedällä meinaa karkailla muukin kuin virtsa motorillat alla.Isoilla tehokkailla pyörillä on mennyt ajamisen fiilis, mm. järjettömän ylinopeus yms. kyttäysmeiningin takia. Tämän vuoksi vaihdan ensi kesäksi kilvelliseen enskaan/supermotoon.
Viime syksynä sama tilanne ja mullakin 1200 zzr. Sitten kävin koeajamassa k8 busan ja maailma aukes. Upee kesä kohta takana ja seuraavaa odotellaan.Tulihan se pieni lässähdys tänään, kun pyörän sain myytyä.
Mutta, nyt on hyvää aikaa tehdä hetki muita hommia ja sit on koko talvi aikaa miettiä, mikä pyörä seuraavaksi.![]()
samaa mieltä, tämä on harrastus siin missä muutkin harrastuksetEhkä näissä kaikissa onkin se homman kluu..?Miks pitäis niin verisesti olla motoristia kaiken kustannuksella?Se on yksi harrastus muiden ohella.Nauttii kun nauttii,vaihtaa pyörää kun haluaa ja lopettaa kun siltä tuntuu.
Kait se pitkälti on kiinni siitä, mikä siinä mopoilussaTässä täyttyy neljäskymmenes ajokausi eikä vielä tunnu kyllästyttävän........![]()
Nappulakumeja misä rallinastoja keskellä ja enskanastoja sivuillaNo haasteellista ja haasteellista. Mutta joka ajelukerta on erillainen. Millasta rengastusta sä käytät tälvella. Mulla tavallinen katupyrä ja siinä vähän karkeempaa kuvioo ja nastaa, pikkuisen vielä matalammat paineet kumeis.En mä tiedä haastellisuudesta (riippuu pyörästä/nastoist tottakai) mut helvetin hauska se kyllä on!!!Kokeiles talviajoa. et ainakaan kyllästy, suht haasteellista. Riippuu tietty vähän mis päin Suomee budjaa mut ainaki tääl eteläs hauskaa. Herää ainaki ennen duuniin saapumista.![]()
![]()
![]()
Ei ihan noin paljon olisi muutenkaan; ja piti välillä lisätä Suomen väkilukua...perhetauko >>Tässä täyttyy neljäskymmenes ajokausi eikä vielä tunnu kyllästyttävän........![]()
Kävin viime lauantaina ratsastamassa ja taitaa vaihtua metallihevosvoimat ihan yhteen elävään![]()
Ihan kivaKävin viime lauantaina ratsastamassa ja taitaa vaihtua metallihevosvoimat ihan yhteen elävään![]()