Kun ei alkanut lehteä kuulumaan niin aloin etsimään tietoa. Nyt on surullinen mieli ja olo kuin kynsille lyödyllä. Oli hyvin tehty lehti klassikko pyöristä, mukavaa kerrontaa ja hienoja kuvia kamppeista räjäytyksineen.
http://www.harrastemp.fi/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elikkä lehden markkinointi ei ole onnistunut.adville sanoi:en ollu koskaan kuullukaan..![]()
adville sanoi:jopa siitä Klassikot lehdestä on soitettu mulle pari kertaa mutta ei mua vanhat taunukset kiinnosta, tää ois voinut olla ihan jees...![]()
kallokas sanoi:Elikkä lehden markkinointi ei ole onnistunut. 樂

TIJ sanoi:Kyllähän tuo opus ollu kaikkien (?) prismojen ja ärrien ja mitä näitä on lehtihyllystä bongattavissa, jo vuosien ajan
Sinällään lopetus ei kovin iso ylläri ole, lehden valittu tyylilaji oli aika vaikea.
Uusia tai vähän käytettyjä mopoja puikottaville tuossa ei ollut mitään.
Vanhempien mopojen (eli niiden Harraste -MP -ikäisten) tekniikasta ja ja mallihistoriasta oli juttua, räjäystykuvastoa ym. Mutta ihan hirmusen syvälle ei sit kuitenkaan kaivauduttu.Yhdistettynä kuvauksiin aikansa pop/rock-ilmiöistä. Ja esim. militääri-asiaa välissä.
Eli enämpi fiilistelyä skenen äärellä. Mikä ei tietysti ole huonoa. Mutta ei näköjään kantanutkaan.

Tällä hetkellä mulle tuo aiemmin mainittu Klassikot tarjoaa kaikista parhaimman vastineen rahalle. Kun nyt nuo 60-80 luvun vehkeet sattuvat kiinnostamaan Taunuksista Hondiin ja muihin "aikakauteni" tuotteisiin niin voi sanooo, että joka artikkeli tulee luettua.
Toki, makuja ja lukijoita on joka junaan ja toivottavasti joka julkaisulle kuluttajia löytyy. Painetun median julkaiseminen ei tänä päivänä varmastikaan ole mikään kultakaivos...
Minullekin. Hyvin tehty, hyvälaatuiset kuvat ja mukavia juttuja. Ilmestynyt yhtäjaksoisesti vuodesta 1992. Itse luen mielenkiinnolla, vaikka en rakentaja olekaan. Onhan siinä myös prätkähistoriallisia juttuja ja musahommia ym. skeneen liittyvää.Vespister sanoi:Tuleehan mulle Kopterikin! Vähän niin kuin kannatussyistä, kun sellaista vielä jaksetaan kerran väsätä.