Heh...Kauniisti nähty, tuossa on monta seikaa kohdallaan.
Muilla takomännät, Samilla takosatula...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh...Kauniisti nähty, tuossa on monta seikaa kohdallaan.
Niin....ja mitä sitten ??Niin on muuten mullakin ja luulisin että enemmän kuin sulla...Ja on muutama "kokeneempi" puolivalmistekuski kaverina![]()
Ei viitsi tehdaskaan.Uusien HD:ien ominaisuuksiin en viitsi puuttua.
Joo, ei nuo uudemmat ole vissiin enää mitään leviksiä.Jos joku haukkuu nyky Harrikoita on joko tyhmä ( ei tiedä niiden tekniikasta mitään) tai köyhä ( ei ole varaa ostaa Harrikkaa), mutta useimmiten köyhä koska on tyhmä! Muuten olen sitä mieltä, että BMW on myös ihan ok. Osta se, joka tuntuu paremmalta tyyliisi ja makuusi. Itse olen 54v ja nyt on 3. HD menossa, enkä merkkiä vaihtaisi... Tänä keväänä ajettu 2450km.. ja ajo jatkuu...
Kevätterveisin: reku![]()
Mieluummin Heraldi kuin Rocketti. Siinä sentään on tyyliäOsta rocket. ja se tourer malli... ei tartte mopoilla ajella
http://www.triumph.co.uk/uk/Triumph%20RocketIIITouring_8422.aspx
Pakko heittää komentti vielä tohon:HD:llä kun ajeleen, niin kyllä toi meidän kirkontorni pitää pysyä näköyhteydessä.....
Noooo...Ei jymmärrä tota kirkontorni juttua... eli höpö höpö, H-D alle ja ajoon![]()
Niin joo, 1700km ja reilut 19 tuntia ajoa, tauot mukaanlukien tottakai. Voisin lähteä huomenna uudestaa![]()
![]()
Mulla ei ihan aina toi tuamionkirkkokaan oo pysyny näköpiirissä.
Jossain austriassakin oon tolla romulla käyny mutkia taittelemassa...
Eihän se ajomukavuus aina ole luxusta ollut. Ja biimeriä ei ole tullut kokeiltua. Onneksi.
Tulis vielä mukavuudenhaluiseksi, sitte pitäis ruveta aina *****-hotelleissakin vaan yöpymään![]()
![]()
...ja viel kerran ......![]()