Itselläni oli 03 Kawa636. Ostin uutena keväällä 03 ja luovutin Ahveniston kaiteeseen syksyllä 05.
Kommentteja:
-moottorissa tehoa ja vääntöä enemmän verrattuna Yamahan R6-malliin, ei paljoa, mutta kuitenkin.
-jarrut tehokkaat, mutta levyt menivät kieroiksi ja tärisyttivät
-surkea laatikko; kankea ja välivapaita löytyi - olisi pitänyt shimmata
-satula vietti liikaa eteenpäin kuskia > m***t tankissa
-jäykkä takajousi/vaimennus, pyörä parani öhlins-iskarilla, mutta linkkujen huono progressiivisuus vaikea korjata
-kannessa ongelmia kuten parjanfin mainitsi edellä
-pyöräni söi jo uutena sikana öljyä, 5000km mittarissa 0,8l/100km> takuuna lohkon+mäntien vaihto
-tutulla samanlaisia ongelmia öljynkulutuksen ja laatikon kanssa
Muuten ok peli. Itselläni ollut myös Yammu R6 -00. Uutena ostettu. Ajoin 42000km ilman mitään vikoja. Yammussa myös parempi ajoasento minulle (180cm). Ahveniston radalla vakiona samalla rengastuksella Yammu minulla 1sek. hitaampi.
Eli ei suurta merkitystä. Yammu mielestäni parempi arkikäytössä.
Itse valitsisin 03-04 Yammu R6:n.
Kommentteja:
-moottorissa tehoa ja vääntöä enemmän verrattuna Yamahan R6-malliin, ei paljoa, mutta kuitenkin.
-jarrut tehokkaat, mutta levyt menivät kieroiksi ja tärisyttivät
-surkea laatikko; kankea ja välivapaita löytyi - olisi pitänyt shimmata
-satula vietti liikaa eteenpäin kuskia > m***t tankissa
-jäykkä takajousi/vaimennus, pyörä parani öhlins-iskarilla, mutta linkkujen huono progressiivisuus vaikea korjata
-kannessa ongelmia kuten parjanfin mainitsi edellä
-pyöräni söi jo uutena sikana öljyä, 5000km mittarissa 0,8l/100km> takuuna lohkon+mäntien vaihto
-tutulla samanlaisia ongelmia öljynkulutuksen ja laatikon kanssa
Muuten ok peli. Itselläni ollut myös Yammu R6 -00. Uutena ostettu. Ajoin 42000km ilman mitään vikoja. Yammussa myös parempi ajoasento minulle (180cm). Ahveniston radalla vakiona samalla rengastuksella Yammu minulla 1sek. hitaampi.
Eli ei suurta merkitystä. Yammu mielestäni parempi arkikäytössä.
Itse valitsisin 03-04 Yammu R6:n.