• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HANX varusteiden laatu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jnzzr
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kastuuhan se Gorekin ja tuntuu märältä. Henkgttävyys on pelkkää
höpinää. Jos se ihan oikeasti hengittäisi, tulisihan sitä vettä sisää-
kin. Omassa " vedenpitävässä " BF:n aavikkotakissa oli kaikki nuo
jutut ratkaistu "nerokkaasti". Sisätakissa on kumivuori, joten eihän
se vesi iholle tule. Tupakat ja kännykkä sen sijaan saattavat kärsiä
Pitkiä matkoja kun ajelen, käytin muutaman kympin Sweepin housu-
takkiyhdistelmään ja se istuu sen verran hyvin, että jos sateen uhka on olemassa, voi sen huoleti päälle laittaa ja vaikka onkin nk.
sadeasu, ei sitä goresta ainakaan hengittävyyden puolesta erota.
Tärkein lienee kuitenkin oikeanlainen alusasu.

Mulla Hanxin ajokamojen kanssa ei ole nykyisellä pyörällä kastumisongelmia kun katteet suojaa, edellisen katteettoman mopon kanssa kastui hihansuut (vetskarien seutu) ja rintalasta ylhäältä, sekin vetskarin kanssa.

Muuten ei kyllä ole kehumista laadussa, valitettavasti en muista mallia mutta sellainen mustavalkoinen puolinahkatakki se on ja housut mallia haalari, kangasta:
* yksi sauma repesi vasemmasta nahka/kangas -hihasta muutaman kuukauden jälkeen, nyt sieltä näkyy jo räikeä kalvo
* housun vyötärön kiinnityshihna (semissä neppari on päässä) alkoi hapsuuntua uutuuttaan
* vasemman hihan neppari on hajonnut
* Hanxin kalvohanskat alkoi irvistelemään saumasta muutaman kuukauden jälkeen

Kaikki yo. olisi varmaan mennyt takuuseen mutta en jaksanut alkaa lähettämään tai käymään siellä. Puvulla olen ajanut 10-12 tkm ja ei kai sen hintainen voi kestääkään.

Anssi

Toistaiseksi Hanx:it pitäneet vettä vain ulkopuolella.
Lieneekö maanantai kappaleet vai mistähän johtuu
nixweiss.gif

Katsotaan sanoi lääkäri kun ikää tulee lisää puvuille miten pelittää sitten.

Hanxin housut löytyy täältäkin, kerran käyttänyt ompelimossa, kun haaroista ratkennut saumasta. Ei viitsi edes takuisii yrittää, lähetellä tai viedä kun ompelimossa ottivat 6e kun korjas.

Laadusta en tiedä, mutta helvetin rumia ne Hanxit on.
pftroest.gif

Itsekin tunnen muutaman kaltaisesi, joita amerikkalaiset kutsuvat nimellä poser..
Haukutaanpas taas Hanxien rumuutta kun ei ole muutakaan tekemistä.. Mikä kumma siinä on kun aina kun menee Hanx-myymälän ohitse niin täytyy mennä sisään katselemaan niitä vermeitä vaikka tietää 110% varmasti että mitään vaatteita sieltä ei tule ostettua. Ainoa asia mitä sieltä olen koskaan ostanut on vanneteipit. Pisteet siitä heille.. Mistään muualta en oo löytänyt kullanvärisiä...
Yök.
T. Poser
033102bebe_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

Laadusta en tiedä, mutta helvetin rumia ne Hanxit on.
pftroest.gif

Itsekin tunnen muutaman kaltaisesi, joita amerikkalaiset kutsuvat nimellä poser..
Haukutaanpas taas Hanxien rumuutta kun ei ole muutakaan tekemistä.. Mikä kumma siinä on kun aina kun menee Hanx-myymälän ohitse niin täytyy mennä sisään katselemaan niitä vermeitä vaikka tietää 110% varmasti että mitään vaatteita sieltä ei tule ostettua. Ainoa asia mitä sieltä olen koskaan ostanut on vanneteipit. Pisteet siitä heille.. Mistään muualta en oo löytänyt kullanvärisiä...
Yök.
T. Poser  
033102bebe_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif
Heh olis mun vähäisellä kokemuksella jo nyt tarjolla hieman kommenttia ns."laatu" puvuista.

Rumat hanx:it olivat lämpimät eivätkä ainakaan vielä kastuneet.

Ns.hyvät nuorekkaat ja näyttävän näköiset merkkiä X kylmät ?? Niin ja lämpöä ulkona 17*C ja sadetta.

Mieluummin mallia mummu ja pappa kuin vilu.Makuasia mikä on rumaa mutta noin nyt näiden kahden erimerkkisen puvun "ominaisuuksia" Käsittääkseni hanx tekee useampaa mallia.........

Nämä pitää ainakin sadetta ihan mainiosti. Ja oli halvatkin. Mutta onhan ne penteleen liukkaat. Eikä oikein sormetkaan tavota kontrolleja riittävällä tarkkuudella.

tounge.gif

yhet on jo vuosia ollu lämpimät kylmänkelin hanxin nahkahanskat ja olen ollut kohtuullisen tyytyväinen. tosin kastuvat sateella läpimäriksi varsinkin kun on jo kuluneet nahkatkin reijille.

sitten yks paksu goretakki on ollu vuosia mp-takkina ja talvitakkinakin. sekään ei vettä pidä juuri mitenkään, mutta on kuivalla ja kylmällä kelillä lämmin. soveltuu prätkäilyyn alle +10C lämmöissä ja kun ei sada. talvella kävelyyn ja oleiluun ulkona ainakin -30C asti.

Back